Twilight iFokus

Twilight

Etikett: spoilers
Läst 656 ggr
Bim
0

Spoiler: Läst ut The Twilight Saga

Har just läst ut The Twilight saga! Eller njaa, för några dagar sen.Och OMG! Jag tror jag dör! Jag försökte hålla mig (har varit i västerås och ville ha något att läsa i tåget) men näpp, det gick inte! Jag är helt..knäpp. Jag måste läsa hela om igen! NU!

Jag blev superchockad när jag läste att Bella var gravid, jag började nästan gråta för jag varf så glad.. :P Haha, och Nessie är ju så underbar! GUd, jag måste prat5a ut med någon! Vill någon ringa och prata Twilight? ;)

Min syster (yaeko) har just börjat på sista boken, så jag kan ju inte prata med henne heller! Fast det är svårt… Uscha, såna här böcker borde inte få finnas. De är FÖR bra!

Tack för jag fick skriva av mig lite.. :P

Vart skulle jag sätta tråden? Såg att det här kanske var fel ställe.. :O

Anna
0

Jag döpte om ditt inlägg. Du hade lagt det rätt dock :)

Jag ääääälskar Breaking Dawn. Tyvärr hade jag spoilat sönder för mig innan jag läste den så jag kände redan till bröllopet, Nessie osv, men de smaskiga detaljerna kunde ingen ta ifrån mig ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

hhannaz
0

Jag älskar BD jag med! Nessie är bara för underbar! Och jag älskar när man läser om deras smekmånad på Isle Esme.
  Kapitlet när Bella blir nyfödd vampyr, hur hon upptäcker allt nytt. Hur hon ser, hör och känner saker på ett helt nytt sätt… Det är helt underbart att läsa! Skrattande

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Bim
0

#1 Okej, tack.. :)

Jag har sett till att inte vara innne på tif för mkt ;) Annars skulle jag nog också ha spoilat sönder mig.. ;) Men gosh, den är ju så bra! Jag ryser!

Anna
0

#2 Håller med! Under det kapitlet tror jag att jag höll andan hela tiden… Haha!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Bim
0

#2 Eller hur! Det blev så mycket när man läste böckerna så att hjärnan nästan smälte!

#4 Jag känner inte alls igen mig där.. ;D

teamedward
0

Älskar också BD. Åååh <3