Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 811 ggr
MaalinF
0

Kläder i Twilight

Vad anser ni om de olika klässtilarna i filmen? Tycker ni det matchar det som står i böckerna?

Jag tycker att de passar för det mesta, men att jeansen som Rosalie har när man ser henne första gången är hemska tillsammans med de där klackskorna. Edwards kläder har de fått till riktigt bra.

För det mesta kan jag tycka att Bellas kläder är lite väl tillintetsägande.

Vad tycker ni?

Anna
0

Gillar att Bella har "tråkiga" och lite intetsägande kläder, då får man den där enkla bilden av henne. Hon är en helt vanlig tjej, liksom.

Edwards kläder är grymt snygga :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

MaalinF
0

Jo jag har förstått att hon skall vara vanlig, men ibland är det… hm, inte ens så att det sitter bra på henne tycker jag Tungan ute

LaSadie
0

Jag tycker hon har tråkigare kläder i boken så jag tycker filmen är bättre än boken.

Resten av kläderna som är i filmen är bra tycker jag. Matchar bra mot boken

[Wera]
0

Jag tycker Bella har riktigt fula och tråkiga kläder, men det ska hon ju ha enligt boken… så det är bra, fast håller med #0 - klackarna matchade inte jeansen.

KitoBonito
0

Bella ska ju ha "fula" kläder, eller icke-moderna eller hur man ska säga - enligt boken.

Tycker de är helt okej i filmen, lagom liksom. Vi gillar lagom …

Resterande kläder i filmen är också okej. Speciellt Edwards jacka.

pebb
0

Tycker det är synd att vissa kläder inte riktigt stämmer överrens i filmen och i boken, tex när Bella ska hem till Edward första gången så har hon ju faktiskt kjol i boken, iofs den enda hon äger men ändå, i filmen har hon aldrig kjol ju…

AnnieLarsson
0

Håller med #1