Beroende!
Jag hoppas att det kommer att finnas ett rehab för Twilightmissbrukare:) kommer nog finnas ganska många å jag kommer förmodligen var en av dom :D. Men det kanske inte skulle vara så många som skulle vilja skriva in sig? Neeeej så fan heller! Skulle hällre ligga i koma å leva den värden än denna odugliga verklighet:(

Jag skulle definitivt vara en av dem. Helt klart!
Jag tror att halva planeten skulle behöva skrivas in typ.. Hah :D
Finns ju ett Beroenden iFokus… Ska vi göra en kupp, gå in där och desperat be om hjälp? ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Haha XD Jaa :D
#2 HAHAHHA! Fyfan vad kul det skulle vara! Typ alla på Twilight iFokus bara: Jag har SERIÖSA problem! Jag kan inte sluta kolla på en film och jag kan inte sluta läsa dem här böckerna! Dem har förstört mitt liv! Jag tänker på dem hela tiden och sitter i flera timmar och kollar på youtube ibland! Snälla hjälp mig! Jag kan inte leva så här längre! :'(
;D
Emma
Hehe jag är med!
hahaha det vore ju roligt för oss men jag tror inte andra skulle uppskatta det tyvär
hahaha. gud vad kul det skulle va!

As kul xD

HAHA men vadå? Det är väl också ett slags beroende på sätt och vis xD
Haha! :)
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
hahhaha vad roliga ni är ;D
Jag är lätt med =D
Hahahah,. snacka om helkul x'D Jag är lätt med :P
Det står ju faktiskt: "Varning! Starkt beroendeframkallande!" på baksidan av böckerna. Iaf dom på svenska :P
Jag vill bo i boken! Vill vara med dem ^^
Går inte att inte bli beroende!

Jag har alltid velat vara med i bakrunden i filmerna.. Tänker alltid på de :)
#16 Nej! Det är helt omöjligt!
Tänk att få bo i boken *suckar* ^^
Haha, jag har seriösa problem. Jag vill vill VILL möta en riktig vampyr. Jag bryr mig inte om i fall jag blir biten haha!! <3 Vamps <3
/Moonchild89 👻
Hoppas det inte äter upp dig bara så du får leva ett atg till ^^
#20 Haha, ja bli uppäten vill jag inte bli, så långt går jag inte *asg*
/Moonchild89 👻

#19 Eller så får hon leva för alltid :) Helt upp till vampyren (y') Hah xD
Gäller att stöta på rätt sort ;P
#22 Haha, ja men visst är det så, men då återkommer frågan; when you can live forever, what do you live for ;D
#23 Ja en Edward-vampyr vore inte helt fel att bli söndertuggad utav haha! ^_^
/Moonchild89 👻
Nej det är ju inget man säger nej till ;)
#25 Haha, det skulle inte heller göra nåt att bli jagad av en varulv som heter jacob ;D
/Moonchild89 👻

#26 Hell no :o Skulle döda för att möta honom (a)
Hmm…Har något otalat med honom :p Men är väll ok nu när jag vet hur det slutat ^^

#28 Haha, jag är galen i Jacob :) Iaf kompis Jacob. Inte Jacob som blir kaxig och så..
Egentligen är det taylor jag är galen i x)
Nej jag hatar honom när han börjar muppa sig… :P
#28 Jag syftar inte på karaktären jacob, utan skådespelaren precis som Lill-sass ;D han är riktigt adorable!
/Moonchild89 👻
Doh…^^
Jag kan inte vad alla heter IRL, ärligt talat är det inget jag tänker memorera heller. Det är bara karaktärena som intresserar, nästan…

#32 Säger vad han heter ändå :) Taylor Launter. I-LOVE-YOU säger jag bara :)
#31 Ja visst är han? :D
Så det är Jacob?

#34 Jäpp :)
Det här med att jacob blir varulv är ju inte helt korekt…..

jag är beroende och JAG ÄLSKAR DET!! hahah XD
Vad menar du?
#38 Det står i BD ;)
!!SPOILER BD & Eclipse!!
Varulvarna är ju inte varulvar utan skepnadsskiftare. Riktiga varulvar blir ju det vid fullmåne typ. Och dem ser inte ut som gigantiska vargar. Jacob och dem var gick ju in i vargarna för länge sen. Dem kunde lika gärna ha gått in i en puma eller något. Det står om detta i Eclipse. Och långt bak i BD :D
Emma

#38 Hon menar att Jacob inte är en riktig varulv :) Riktiga varulvar förvandlas bara i fullmåne, men Jacob och hans gäng blev vargar av en ren slump. Deras förfäder va ju själ-någonting.. De kunde gå ur sina kroppar.
Nej det vet jag, har läst alla böcker ^^ Undrade bara hur hon menade att det inte var varulvar, trodde hon mena att det inte alls var något i den stilen…

ah, billy berättar ju när dom sitter vid elden. alla varulvar var ju där, och bella med. :)

#44 Och Sue (aa) Och gamlingen :o
Jo jag menade bara att dom va skepnads skiftare efter som dom kan förvandlas när dom vill. 40# Å Deras förfäder va andekrigare.
Det säger ju Aro till Caius i sista boken när han vill döda hela flocken.

Vi alla lider (host, njuter) av O.C.D ;)

#47 just de ja ^^
#48 O.C.D? :o
#49 Obsessive Cullen Disorder (i detta fall) 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#50 Åh :o Hell ya :D

jag är väl mer o.J.d :D

#52 Jacob? (: