Genom dina ögon..
I bok affären när ja köpte dom 4 första Twilight böckerna sa hon som hjälpte mig att 5:e boken kommer ut i september och den heter Genom dina ögon, aa okej då får ja vänta på den då, men nu kolla ja på Bokia och va ja fatta så kan man köpa genom dina ögon NU. Men ja hittar inte för de står ju lite smått om va boken handlar om ja får inte ihop nåt sammanhang elr är ja bara virrig(?) Skulle vara glad om nån kunde ge mig lite klarhet 

Nää ja börja undra för ja fick inte ihop de :) men hon sa de skulle komma ut en 5:e Twilight bok nu i september och att den skulle heta Genom dina ögon är de fel då? 

Ja, det är fel. Samma författare men inte samma story =)

Vad heter den 5:e boken då? :O som hon skriver nu..

Midnight sun

Åh okej tack :) blev lite förvirrad, då sa hon i bokaffären fel till mig då var de utrett :D

Det förstår jag =) Men Genom dina ögon verkar ganska spännande. Får se om den ska få en plats i bokhyllan eller inte =)
Så det kommer en 5.e Twilight bok? :D

7# En litar ju på att dom vet va de pratar om
Ja den såg spännande ut får luska o läsa lite mer om denna bok 
8# japp de kommer en 5:e bok! 
OMG när då? :) Jag läste ut alla 4 på ca 5 dagar. Och nu är jag sååå ledsen, buhu…

#8 Nej, det är inte en Twilight bok utan en annan bok av Meyers
#9 De i bokaffärer brukar ha noll koll *anser jag*, men dom hade iallafall rätt på författaren ;)
Det finns Midnight Sun på hennes hemsida att läsa. Den är den "femte" boken i Twilight serien. Den är inte färdigskriven och kommer kanske aldrig bli det, men delar av den finns att läsa.

11# En kompis till mig sa att Midnight Sun snart var klar skriven :O
Buhu, kommer ingen 5a *Arg*

jo, midnight sun håller hon på att skriva nu. det står på hennes hemsida, på samma sida som man kan hitta länken till midnight sun. midnight sun är ju, för dom som inte vet, Twilight ur edwards perspektiv. och jag tror det kommer ta ett tag innan den är färdigt, eftersom edward tänker mycket mer. hehe

#12 En kompis till mig sa att den inte kommer skrivas klart ;) Man vet aldrig vad som kommer hända innan den ligger i bokaffären eller inte :)
Okej, hoppas den kommer ut då ^^
Men jag vill ju läsa vad som händer med alla efter 4an =/

är är lite samman fattning jag hittade :
Jorden har invaderats av en ras som tar över människornas sinnen medan de lämnar kroppen intakt och större delen av mänskligheten har dukat under. Men Melanie Stryder vägrar att tyna bort.
Vandraren, en av de invaderande Själarna som har tilldelats Melanies kropp, har hela tiden varit medveten om hur plågsamt det skulle vara att ta över en människas kropp: de överväldigande känslorna, de allt för tydliga minnena. Men det finns en svårighet som Vandraren inte har väntat sig att den tidigare ägaren av kroppen vägrar att ge sig av och överlämna kroppen till henne.
Melanie fyller Vandrarens sinne med bilder av Jared, mannen hon älskar och som hittills lyckats hålla sig gömd. Det är omöjligt för Vandraren att skilja på sina och Melanies känslor och snart åtrår hon en man hon aldrig mött. Hotet från de andra Själarna gör Vandraren och Melanie till ovilliga allierade och tillsammans ger de sig av för att finna mannen som de båda älskar.

Den är faktiskt riktigt bra! :)
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
Är Vandraren en tjej? :p

Rekommenderar VERKLIGEN boken! Den är underbar :)

#19 Japp :)
Jag har inte läst klart den men idag gjorde jag det jobbiga beslutet att lägga undan den och börja om med twilight-serien istället. Jag ska spara den andra boken till senare ^^
[kaniner och gerbiler]

Åh! Mitt humör gick upp och ner när jag läste igenom denhär tråden. "En femte twilightbok?!", "Nehe..", "Ur Edwards perspektiv :O" och "Borde läsa dendär Genom dina ögon.."
Så det står lite om Midnight sun på Sephenies hemsida?

japp, jag kan länka. vänta lite…

http://www.stepheniemeyer.com/midnightsun.html
skrolla ner tills du kommer till stycket efter "linje två" där står det. om jag inte har tolkat det fel håller hon på att skriva MS nu.
*happy*

#25 Jag har det :) Underbart och jag längtar tills det blir mer.
[kaniner och gerbiler]