OT: regnar det
hej regnar det hos er ? hos mig soöregnar det och jag bor på muskö :/ tråkit jag som skulle gå ut xD

Här regnar det inte längre :) gjorde det för en stund sen :D men nu skiner solen igen :D Och jag bor i Västerås :D
Här regnar det till och från. Bor utanför Uppsala…
Det öste ner för ett litet tag sedan men inte längre :) Stockholm.

Bor i Västerås med =) Det regnar om vartannat tidigare in da hood. Jag tror det kommer regna igen =P

aja nu regnar det inte ska gå ut med grannens hund (tar med paraply ifall att :D

Här spöregnar det och har gjort i nåra timmar :/ bor mot stockholm

vädret är lite lustigt. det kommer vissa skvättar ¨å man kan tro att det ösregnar , MEN DET VARAR INTE ENS I EN MINUT ?? lite knstigt :/ och himlen är jätte blå . inte så många måln :O

Spöregnar! Har gjort hela dagen, jag bor i Sala.
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

Nu regnar det IGEN! I västerås…
Regnar då och då här i Jönköping, men mest växlade molnighet (ibland strålande sol) och rätt blåsigt…
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Det har inte kommit en droppe på hela dagen i Örebro.
Det är soligt i Skåne :D
Har varit sol hela dagen i GBG =)
regnat hela dagen , skurar , riktigt spikar från himmelen .. syd västra Finland här vart de ja! :D
Jag bor i Växjö… Klart det regnar ;D
HAHA! Fast det har faktiskt varit uppehåll hela dagen! :O Det ska bli fint imån och på torsdag med :D Men sen kommer regnet igen på fredag :(
Växjö är förresten sveriges näst molnigaste stad :(
Var molnigast förra året, fast det har varit lika många soltimmar båda åren. Bara att lund har haft mindre ;D
Emma

Omkring halvklart i NV Skåne.
Haha låter som nån jädra väderprognos :D

sol här på gotland! väldigt blåsigt däremot :P
Det regnar inte, men igår nstt gjorde det de hela tiden.