Twilight iFokus

Twilight

Etikettoff-topic
Läst 796 ggr
Peppe
0

OT Vampyr i London?

Jag och en kompis var ju i London i somras. vet inte om jag nämnt det innan. men om det finns vampyrer här i världen så har jag ta mig sjutton sett en där! han var superlik Jasper, både till sätt och utseende. både jag och min kompis (som inte är så mycket för twilight) blev helt skakis, det tog minst 5 minuter innan jag hämtade mig igen efteråt. tyvärr kunde jag ju inte hala upp kameran där i den lilla butiken med endast vi 3 inuti, men vi gick och spanade efter honom resten av veckan, bodde typ runt hörnet ;)

så vill ni se en vampyr, ta er till James Smith & Sons, paraplyaffär på oxford street i london! =D

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Moonchild89
0

Haha va coolt ;D va synd att du inte hann ta kort på honom!

/Moonchild89 👻

ThreeSenses
0

Jag är ju helt förälskad i Jasper ? Får bege mig till london, hehe ^^

Moonchild89
0

#2 Jasper är grymt söt men han ser skitrolig ut tycker jag, fast på ett bra sätt ;D speciellt när detta sägs i filmen "jasper är han som ser ut att ha ont" - eller nåt i den stilen. Jag vill också till London nu ^_^ *mums* på honom!!!

/Moonchild89 👻

bea28
0

#0 tänk om du såg Jackson Rathbone! :O:O

Maja
0

Grr.. Jag ska bosätta mig utanför den affären! ^^

Peppe
0

#4 Jackson var det nog inte men han va väldigt lik!!! =D

Peppe
0

… så jag har alltså köpt ett paraply av en "vampyr" höhö

Maja
0

Vem vill åka till London med mig? ;)

Moonchild89
0

#8 Jag är på ;D

/Moonchild89 👻

Peppe
0

jag åker gärna tillbaka, kan tipsa om kalasbra hotell också som ligger helt centralt men ändå på en lugn gata och som inte är svindyrt  (y) som dessutom ligger inom 200m från affären i fråga! =D

Maja
0

När åker vi? ;)

Anna
0

#11 Igår helst!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
0

#11 - Hmm, jag har en kompis i London.. Kanske är dags att hälsa på honom, men han kommer nog tycka att jag är konstig om jag vill köpa paraplyer varje dag. ;)

Peppe
0

Måste bara säga att det var en väldigt rolig affär. dom sålde ENDAST paraplyer. eller ja, lite käppar också. väldigt coola paraplyer var det, och dyra….

Peppe
0

http://www.james-smith.co.uk/ här är den ju!!! =D  har inte hunnit kolla om dom har bilder på anställda ;) ;)

Maja
0

#15 - Jag har redan spanat, men det verkade inte så.. :P

Peppe
0

synd, jag hade själv gärna sett honom igen ;)

AnnieLarsson
0

Hittar inga bilder på anställda heller.

ThreeSenses
0

Man får väl kontakta dom och … haha nej, skämt åsido ;) Jag skulle vilja se "Jasper" i London, mmm ;)

Peppe
0

Bara till att dra dit, ni har ju adressen och allt ;)