Svartsjukedramt
Jag tror dom är väldigt bra vänner bara.
Tror absolut inte att de är mer än vänner.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
men varför skulle hon då bli svartsjuk?
#3 Hur vet du att hon är svartsjuk?
Hon sa ju att till Emilie de Ravin att hon skulle hålla sig borta från Rob

Jag vet inte ,, jag tror de är jättebra vänner men visst kan de vara tillsammans det är inget som jag kan veta. De vet bäst själva och man behöver inte lägga sig i det.

#5 har du sett/hört krisetn säga det? Eller har du bara läst det. för media överdriver ofta .
Men media får inte skriva att hon säger det om hon inte har sagt så, då måste de skriva enligt källa.
Ellar har jag fel i att skriva att en person har sagt något som dom inte har är olagligt?

#8 jag vet inte hur lagarna är med det men man kan inte lita på media iaf.
#8 Media skriver precis vad de vill, speciellt när det gäller skvaller. Lita inte på skvallertidningar! 99,99% av allt de skriver är felaktigt.
Hänt bild är den mest patetiska tidningen jag någonsin har läst i hela mitt liv. De skriver PRECIS vad som helst för att locka läsare och överdriver HELA TIDEN.
Jag tror knappast att de skulle neka gång på gång att de inte är tillsammans om de faktiskt var det?
Och enligt en FRIDA artikel så är det eventuellt ett så kallat triangeldrama mellan Robert Pattinson, Camille Belle och Joe Jonas. Uuuh vad less jag blir på allt trams :)
ja ja alla får tro vad dom vill, men det är ju ganska vanligt med romanser som uppstår när en film spelas in. Skulle i allafall inte klandra dom om det va så. Det kan ju vara ganska lätta att blanda ihop värklighet å film under sånna omständigheter. Skulle själv bli lite förvirrad om jag säger så…
Tro inte det är något mellan dem. Och om det skulle vara det så so what? Dem får väl göra vad dem vill. Jag bryr mig inte det minsta. Men Kristen har ju typ varit ihop med sin pojkvän ganska länge va? Så tror inte hon dissar honom så lätt ^^
Media överdriver som sagt heeeeeela tiden! Och vad är det för big deal om dem är på samma hotel (ingen har sagt samma rum ens), äter lunch tillsammans och sånt. Det är lixom: OMG! Rob och Kristen åkte i samma bil från sitt hotel till inspelningen av Eclipse! Dem ska gifta sig! :O
^^
Emma
Tro inte på allt du läser i tidningar, speciellt inte detta.
Ungefär 90% av det som skrivs i skvaller tidningarna är falskt.
/Moonchild89 👻
Jag har faktis inte läst tidningar igentligen när dom har skrivit om Rob Krist å detta va det första skvallret jag har läst om. Brukar inte köpa tidningar heller men det fångade min uppmärksamhet. Å ja jag vet att tidningar överdriver men det kan ju finnas sanning i det med. Det är just det man vet aldrig om det är sanning eller en överdriven sanning eller lögn. Kommer nog inte att bara ställa mig in på: Nej det är inget mellan dom.
Jag tror nog på att det är något men jag är inte helt inställd på det heller, men ska ju ha ett öppetsinne eller hur?