Twilight iFokus

Twilight

Etikettallmänt
Läst 745 ggr
jackiejohn
0

Haha skojigt!

Satt och kolla igenom lite häst annonser så kommer de upp "Två stoföl till salu" 

Så ja klickar in på annonsen och gissa va fölen heter! x) Den ena heter Breaking Dawn och den andra Eclipse Delight.

Tyckte de va lite kul när folk börjar döpa sina hästar efter Twilight hehe

Haztparken
0

Haha vad kul! :D

Men det är ju ändå väldigt fina namn ^^

bea28
0

Jag var faktiskt inne på att döpa vårat föl till Eclipse, precis när det var nyfött :) sen upptäckte vi att det var en hingst, o inte ett sto (som det verkade vara först :P) så då skippa vi det ;)

Hamzter95
0

#2 hah jag tycker att Eclipse passar som ett häst/djur namn :)

bea28
0

#3 jag och mamma tyckte att Eclipse var mer passande på ett sto, inte på en hingst :P det var därför vi valde att döpa honom till Orion istället :)

jackiejohn
0

Visst va de lite kul? Skrattande Ja de är fina namn men när man hör de tänker ja dirket på Twilight serien inte att det kan vara namn oxå x)

Anna
0

Haha kul!

För 3 år sedan när "min" häst föddes, år 2006, var det vääldigt nära att vi döpte henne till Twilight.. Då hade jag inte ens läst första boken! :) Lite undermedvetet sådär kanske?

Menmen, det blev Wild Wonder tillsist.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

AnnieLarsson
0

En tjej i min klass berättade att hon hade sett en häst som hette Twilight på ngn tävlingstavla elr ngt.

Cuyi
0

Coolt! Jag skulle tänka mig att döpa ett djur till Eclipse, Twilight eller Midnight! ^^ Och Shadow.. fast eh, det tillhör ju inte riktigt ja, Twilight Oskyldig

KitoBonito
0

Jag tror det var i Breaking Dawn där någon av vampyrerna hette Makenna? I alla fall så har jag fastnat så grymt för det namnet :')

LaSadie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag funderar på att döpa vår nästa skogis kull efter Twilight tema =) Sambon vill ha True Blood tema med jag tycker om Twilight mer så jag kommer stå på mig :D

Hamzter95
0

#10 om båda vill det ena kan ni väl blanda hälften hälften :) ?

Anna
0

#10 Vampyrtema, helt enkelt? ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LaSadie
0

Iofs =) Det kan man ta

emms
0

På ett stall där min kompis har har sin häst finns det en häst som heter Twilight ;D Eller så var det hennes kompis häst eller något :P

Emma