Jamie bower - skrivit till mig?!
Omg, måste bara tala om en sak för er. Jo jag har gjort en svensk fansida för Jamie då, som ska spela Caius.
Igår kväll fick jag ett meddelande från signaturen "Jamie" som jag kollade på imorse. Haha tänkte jag, nån som låtsas vara honom alltså.
Men när jag kollade på komentaren såg den så jävla äkta ut! Nu behöver jag er hjälp, tror ni att inlägget verkligen är från honom!? Jag är helt till mig, har varit chockad enda sen imorse eftersom jag personligen älskar honom :D <3
Kolla på www.jamiefansite.tk sen på gästboken!
Så - vad tror ni? Är det från honom eller inte?! :)
Mvh Linnéa
www.torpetskaniner.tk - himmelska hoppare! NeaCullen@bbd
Omöjligt är det ju inte! Har uppfattat honom som en riktig liten datanörd… ;) Nej, men har fått intrycket av att han följer vad som händer online. Så som sagt, inte omöjligt.
Däremot ska du nog inte vara så glad över sista meningen…
A copyright claim will be submitted through my attorney for the unlawful use of pictures of me, belonging to Fox and Universal Pictures, without prior permission.
Vilket betyder:
En upphovsrätt fordran kommer att lämnas in via min advokat för olaglig användning av bilder på mig, som hör till Fox och Universal Pictures, utan föregående tillstånd. (enligt google översätt)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Nej jag vet, men ska ta bort bilderna :/
Asså jag visste inte det, hade ingen aning om det..

#1 Det var det jag tänkte på med
Inte roligt… men själva inlägget är roligt och inte helt omöjligt!

jag tror inte det är äkta, eller så är han väldigt… lustig! första biten verkar ju lovande, men i slutet ballar det ur helt! tror det är en skojare, men det lär du ju märka med tanke på #1…
liksom "PS: A copyright claim will be submitted through my attorney for the unlawful use of pictures of me, belonging to Fox and Universal Pictures, without prior permission. That really SUCKS, right? Like I will suck in New Moon. Suck-suckely-suck-suck-suck. Please, quit stalking me. It makes me and my family really uncomfortable. Muuu!"
vilken normal människa skriver på det här viset?
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#4 Han är ju iofs lite… konstig ;) Han sa ju i en intervju att han, Aro & Marcus kommer vara helt nakna i en scen i New Moon, något som alla fans trodde på tills dess att regissören kom in och bekräftade att det var falskt… :P

Vet inte hur det blir även om du har tagit bort bilderna…
Jo, eller så är det min störda syrra som vill driva mig till vansinne :S
Hon snackade nämligen om honom igår med mig på msn, och hon hatar honom för att han är en "twilightboy" (hon hatar twilight) :/

Du får se om det kommer en räkning eller inte… Då vet du ifall det är sent eller inte.
Jopp, men han kan ju inte min adress eller nåt? Har bara skrivit att jag heter Linnea.
Upphovsrättsmän har rätt att få veta dina personliga uppgifter om de misstänker brott. De kan spåra ditt IP bl.a. Men eftersom vi inte ens vet om han är "äkta" eller inte så kan du nog ta det lugnt ett tag… :)
Jo iofs..
Jaja hoppas det inte kommer nån räkning :S Hade faktiskt ingen aning om det där med bilderna, de kanske kunde skrivit det där jag hittade dem?! :S

Som Attlid säger: Spåra ditt IP-nr. Det är så Ipred funkar…
Men det där med bilderna.. Gäller det även New Moon bilder o sånt!? :S För isånnafall är det ju vääldigt många som också är olagliga..
Kan ju vara någon som försöker skrämma dig.

Men vem, även om det är på skämt, hävdar till copyright lagen? Sry att jag målar fan på väggen…
Jag hoppas det :/ Tror inte Jamie skulle vara så elak att han bara anmälde nån sådär. fast man vet ju aldrig, jag känner honom inte.
#16 Det är inte Jamie som anmält dig isåfall utan upphovsrättsmännen till bilderna du använt, dvs, han har inget med det att göra egentligen.

Han lät ju ganska seriös och det var ju bra skrivet och så (förutom att slutet var lite konstigt!) Skulle faktiskt kunna tro att det kan vara han :)
#4: Jag håller med dig. Tycker det var extremt barnsligt och oseriöst skrivet av honom. Om det nu är han som har skrivit det vill säga.
vart står ditt namn, om jag får fråga? :P
Jag ser inte heller att du har skrivit ditt namn någonstans så det kanske bara är någon som driver med dig?
Det är nog din syrra. :P

Nej tror inte det är från honom. Någon skojar nog med dig
.
Japp allihopa, det var min elaka syrra :/ Blev rätt besviken, men tror faktiskt inte Jamie skulle skrivit nåt sånt!
Tråden kan låsas ;)
Mvh Linnéa
www.torpetskaniner.tk - himmelska hoppare!

Vad skönt! Men en liten tankeställare om bilderna dock 

Vad dumt av henne :/
Jag trode inte heller att Jamie skulle skriva nåt sånt!
Skönt att det löste sig, jag låser tråden på begäran :)