Robert Pattinson
Kom bara att tänka på en sak.. läse lite tiningar då jag såg att rob erkände att han var väldigt trött på dem galna fansen som bara strömmar in. Har även läst att det är många tjejer som är "förälskade" i honom, som jag själv förstår. Tjejerna faller för Edward Cullen och inte Robert Pattinson egentligen, dem känner ju inte riktiga rob, utan tänker honom som Edward Cullen.
Kom bara på det nu när jag satt och tänkte. Håller med om att han är olidligt snygg men det känns på något sätt fel att vara kär i en kille i en film som inte ens finns, och sedan attakera Robert Pattinson bara för att han spelar just denna drömkille i twliight.
Absolut, så är vi många som tycker.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag älskar Taylor just mest bara för att han "är" Jacob. :') Och för att han har het kropp …
Heeeelt ytligt alltså!

Ja det är synd om rob, var det någon annan som skulle spela edward skulle han ha lika som rob har nu skulle jag tro, Själv älskar jag såklrt Edward Cullen men jag älskar rob för hans utseende,humor,skådespelande och han är en jättebra musiker, sen har han andra bra egenskaper =)
jo.. det är liksom Edward Cullen som man fastnar för, men ingen av oss känner ju verkliga Robert Pattinson.

Jag håller med! Fast alla tycker ju att han är skitsnygg och det är typ bara därför dem "attackerar" honom men också för dem är kära i Edward cullen
Det är klart han är trött på dom galna fansen om de attackerar honom! Asså dom fansen tänker inte alls på Robs känslor elr att han inte har ngt privatliv. Jag tkr inte de som attackerar honom är riktiga fans.

jag gillar Rob bättre än Edward =D
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#7 - Jag med, tycker också Rob är bättre än Edward :)

Jag gillar rob och tkr han är jävligt snygg
men jag är mer kär i Edward i böckerna än i Rob
jag gillar rob som han
Jo jag tycker också det. Det måste vara ett helvete för honom.

#9 samma här
js jag tycker synd om han
Jag håller med.
Fast jag gillar Rob mer än Edward. :)
Jag tycker faktist synd om han, för alla tjejer attackerar honom,och typ säger att han ska bita dom.

#14 haha,det är ju sant men det låter helt sjukt att tjejer ber honom bita dem.Okej,så beroende av en skådis vill jag och kmr aldirg bli!

#15 Haha jag skulle inte tacka nej till rob om han frågade MIG om han fick bita mig men liksom det är sjukt att alla går fram till honom och frågar xD