5:e bok?
Hörde att det hade släppts texter från en femte bok, stämmer detta och är det någon som vet mer?
Jag vill veta vad som händer dem alla, böckerna kan ju inte bara sluta såhär!
Ja, den heter Midnight Sun och är samma som den första fast ur Edwards perspektiv.
De 12 första kapitlena finns på Stephenie Meyers hemsida. Hon har slutat skriva på den för tillfället och den är inte utgiven, men förhoppningsvis tar hon tag i den i framtiden!
En fortsättning på Breaking Dawn kommer inte att komma. Meyer har sagt i intervjuer att hon vill skapa nya världar och inte fortsätta på en hon redan skrivit om.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Ja, 12 kapitel utav Midnight Sun har släppts utan Stephenie Meyers tillåtelse så hon la skrivandet av den boken på is. Midnight Sun är samma story som Twilight, fast sedd ur Edwards perspektiv. De tolv kapitlerna finns nu på Stephenies hemsida om du vill läsa dem, de är riktigt bra faktiskt. Men sedan om det blir en hel bok eller om hon aldrig kommer att avsluta den vet jag inte, det vet nog inte ens Stephenie själv.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Haha, vad kul under de två minutrarna jag skrev hann Anna skriva och förklara samma sak som jag. Fast du fick med något som jag inte visste, det där med att den aldrig blir klar. Synd, den är faktiskt bra…
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#3 Hehe :)
Men det var inte så jag menade. Midnight Sun kan hon fortsätta skriva på. Däremot kommer hon inte skriva en sjätte bok, dvs en fortsättning på den sista.
#4: Aha, var det så du menade, okej. Nice. Tycker det är bra att det inte kommer någon fortsättning, för då skulle allt blir för uttjatat, tycker att det är ett riktigt bra slut och nu kan det inte hända så mycket mer.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
jag såg en intervju hon sade att det kanske skulle komma mer från bella och ewards värld ännu? men jag vet inte….

#6 ååå hoppas hoppas…

hon håller ju på att skriva på midnight sun för fulla muggar står det på hennes hemsida !
citerar från hennes hemsida:
"June 2008 Update: In response to the outrageous number of emails that I have received with questions concerning Midnight Sun, I talked to Stephenie this weekend and she asked me to let everyone know that Midnight Sun is her next project. She has not yet finished writing it (and there is no timeline set up, so we all need to put a lot of effort into being patient for a while longer), but she is definitely still planning on having it published. And, after Breaking Dawn comes out, Stephenie will have much more time to focus on writing Midnight Sun."
I min bok (den första) så berättar Edward om sitt första möte med Bella. Är det Midnight Sun eller finns den med i alla böcker?
#9 Det är första kapitlet ur Midnight Sun. Det finns inte i alla böcker, det är en "special edition". Resten av Midnight Sun (så långt som Stephenie hunnit skriva) finns också på hennes hemsida så man kan gå in och läsa om man vill det.
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Åh,så hela Midnight Sun är samma bok fast i edvard perpektiv?
#11 Midnight Sun är samma bok som Twilight/Om jag kunde drömma, ja :)

#12 Ok,kanske skulle va intressant men ja… ;)
Vad heter hennes hemsida där man kan läsa?:D

Jag vill ha Midnight Sun nu. Jag kan knappt hålla mig undan från spoilers länge. 
// Lisa, medarbetare på Twilight

Var på hennes hemsida kom man läsa?

för jag kan bara läsa första kapitlet
Midnight Sun skulle jag vilja ha :].
Men jag tycker inte hon ska fortsätta med en efterföljare av BD, det skulle nog förstöra det hela.