Rob + Kristen = Sant??
Heeej 
Assw, är det sant att Rob och Kristen har ett förhållande? Blir inte riktigt klok på allt skvaller, kommer detta bli någon "Kribert" (Haha) Som tex Zac efron och Ashley Tisdale = Zashly blev? 
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig
Jag tror att någon tidning har kallat dem robsten haha :)
Jag tror inte att det är sant. När dom har så bra kemi på film så tror folk att dom är ihop. Sen tror jag folk pusslar ihop dom eftersom dom "är" Edward och Bella.
Han hade tydligen sagt att hon skulle välja mellan honom och hennes pojkvän..
Jag tror inte de har ett förhållande. Antagligen är det bara en massa tomtar som skriver det för att få fler tidningar sålda, sådant äcklar mig.
men han kanske viill vara med henne men hon är "fast" med sin pojkvän, vad tror du om det? ;)
Tror verkligen inte att de har ett förhållande!
Man såg ju Kristens min & hörde vad hon sa under Comic Con förra veckan när hon fick den frågan - hon himlade med ögonen och sa "Are you kidding?!". Det är svar på allas frågor tycker jag. Klart de är bra vänner, men ärligt talat, varför skulle de vara mer än så?
Jag HATAR media.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

efter att ha kollat på en del gamla intervjuer så tror jag nästan det kan ha varit så att Rob varit intresserad av Kristen en gång i tiden (typ när dom spelade in) men att det aldrig varit riktigt ömsesidigt. min teori =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

För övrigt tycker jag inte dom passar i verkligheten, Kristen är för stel och grinig för Rob. Han skulle passa mycket bättre med mig till exempel hehe 
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Haha, okej, för jag blev fundersam när jag såg det på msns nyheter ^^
#7 Det tror jag också, han har ju nämnt sådant i intervjuer… Men som sagt, nu rör det sig om stark vänskap, inte kärlek! :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#10 Vilken tur! Men annars hade dom varit rätt söta ihop ;)

Sedan får man ju tänka på att media slänger ihop en massa skit också som inte alls är sant. En tidning skrev att Emma Watson bekräftat att dom är ett par, men det hade hon inte.
Och jag menar, massor av tidningar har ju skrivit att Kristen är gravid och att Rob är pappan. Och att Rob är gay. Det är en massa skit dom slänger ihop, eftersom att folk köper just sådant. ;)
Så jag tror inte att dom är ett par :)
Nej jag tror inte att dom har ett förhållande.
Grejen är ju att Rob själv gått ut och sagt i flera intervjuer att han varit kär i Kristen, men att den kärleken inte varit besvarad. Sen skapar väl tidningarna vad dom vill av det.
Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com

Media verkar para ihop alla kändisar med varandra som blir bra kompisar och spelar in filmer tsm. Man undrar hur mkt som är sant egentligen… Kanske 10%
Jag har för mig att han sagt i ngn intervju att hans kändiscrush var Kristen Stewart när han var yngre. Sen blåser media upp det.

Läste i en tidning idag (Den var nog gammal) Men där stod det att Kristen gjort slut med sin kille för att vara med Robert :O