OT: Being human
Ngn som kollade på "Being human" idag på SVT? Det handlar om varulvar och vampyrer bl.a. En sak som var lite rolig var att när dom visade vad som skulle va nästa avsnitt så var det en varulv och en annan varulv (tror att han var det iaf) i skogen och då säger den andra varulven "I know what you are.". Det liknar Twilight lite hehe.

Såg det nyss men tyckte inte att det var vidare bra :( För lite vampyrscener ;)
Haha det kmr nog mer vampyrscener sen
Jag missade det! Jag visste att det skulle börja igår, men glömde helt bort det. Får kolla om det finns någon repris som går någon gång… 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Såg lite igår men tyckte inte det var bra alls faktiskt.
En riktig B-serie i mina ögon :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Jag hade planerat att se det men självklart så glömde jag bort.. Jaja, får se nästa avsnitt om jag kommer ihåg.. ^^

repricen skulle gå idag…men vilken tid vet ja inte….
Man kan antagligen se den på svt.se
AHH! Kan ni inte tipsa om sånt tidigare!? x) Går det ÄNNU en repris för någon så ouppdaterad som jag?

#8 Du missade inte så mycket ändå ;) Tror du kan kolla nästa avsnitt och hänga med ganska bra ändå
http://svtplay.se/v/1616705/being_human/del_1_av_6 där kan man se första avsnittet

jag ser den nu på youtube,men asså jag tycker inte att den där killen passar att vara varulv,han ser så…töntig ut?
Han borde ha varit snyggare,som Jacob Black ;)
Jag kollade reprisen igår, och nej, tycker det inte verkar nåt bra allls! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Min mamma skrev ett sms om de där, att jag skulle kolla på 1:an då. Och då gick jag nyfiket dit och kika. Ett spöke, en varulv och en vampyr som bor tillsammans. Det kändes lite… överspelat:P Deustom känns det som dem tagit mycket från annat, hela grejen med att dem försöker leva ett bättre liv- att vampyren inte vill dricka blod ;) jaja.. jag skrattade gott i alla fall.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Kollade på den ^^ lite kul faktiskt men gillar inte sånna serier ^^
Emma

kollade de första tio, tröttnade… slutade kolla… nu är jag här igen :D

No! Glömde helt bort det idag… :( Någon som såg?
Kollade på första avsnittet och tyckte inte att det va nåt vidare så jag kommer inte fortsätta titta..

usch
riktig b.serie
tur att de bara är 6 avsnitt, annars skulle jag aldrig orka kolla på alla…
nä, känns som det blev för mycket av det goda…
typiskt britterna att försöka göra något eget av denna vampyrtrenden..
var dte nån som såg serien Moonlight förra sommaren på 3:an? (tror ja de va) De kallar vi en riktig vampyrserien, den va kanon!
nä, gilla inte denna being human. förresten Titlen måste vara ironisk va?!
Ser fram emot true blod och New Moon till hösten istället! =D
Ella
När går serien??

#19 Du kan kolla på den på SVT play annars om du missade de första avsnitten.
Jag tycker den är bra!
#19 Söndagar klockan 21:00

haha
ironiskt
Man börjar med att dissa den totalt men måste säga att de två senaste avsnitten varit riktigt bra. Undra hur allt ska sluta??
Tar tillbala det förra inlägget…
Ella