Skriva ut Midnight sun?
Har ni kunnat skriva ut den eller läser ni den online?
Jag kan nämligen inte få ut den på papper..
Ehm den är väl typ 185 s? Det kostar nog rätt mkt… Jag har laddat hem Adobe-filen och sen läser jag lite när jag vill.
264 sidor om jag inte minns helt fel, men vill ha på papper då det inte alltid är så lätt att ta med sig laptopen bara för att kunna läsa..
Tänkte mest ifall den är skyddad mot utskrifter, har inte haft problem med att skriva ut annat. Men såklart strular denna!
Jag har läst den på datorn varje gång jag har läst den. Den är ju inte så lång så det går ju rätt fort ändå.
Tror inte det är lagligt att skriva ut den.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#4 Det är inte publicerat material så jag är osäker om man kan skriva ut den ellet inte. Meyers har ju själv lagt ut den på nätet så alla kan läsa den. Men om den var publicerat så skulle det varit förbjudet
Under skyddsinställningar står det att dokumentet är lösenordsskyddat och behörighetsskyddat mot utskrift, så därför går det inte att skriva ut det.
Eller klart det går, om man vet hur man gör. 
Som många har sagt så är ju MS inte publicerad och drf borde det inte gå att skriva ut det. (Tycker jag, då det vore mot Stephanies vilja eftersom hon inte vet om hon ska skriva klart och ge ut den.)
Sen är 264 sidor myyyycket att skriva ut.
Nej, jag läste den på datan och det gick hur bra som helst. 
Då var det som jag anade med andra ord. 
Då blir det till att läsa på datorn och hålla tummarna för att Meyer publicerar den någon gång.
Bara för att man lägger ut något på sin hemsida betyder inte det att det är fritt fram att skriva ut och göra som man vill med ;)

Nej men hon gav ut den själv och sen inte publicerat den i bokform eller liknande så bokförlag har pengarintresse.
#12 Jo, visst, men det är inte lagligt för det :) Hela pdf-filen med alla kapitel är dessutom behörighetsskyddad och går inte att skriva ut.

Känns ganska desperat att skriva ut 185 sidor, bättre att vänta på att hon ger ut boken då istället. Om hon gör det. ;)
// Lisa, medarbetare på Twilight
Haha, okej… Desperat. Ja är man det om man vill ha möjlighet att läsa när man inte har tillgång till dator, så är jag väl det då.
Men jag tror jag har fått svar på min fråga och jag tackar för svaren!

#17 Trodde du hade tillgång till dator, ursäkta!
// Lisa, medarbetare på Twilight
#18 Ibland, ibland inte. 
Jag vet inte vart man hittar den boken. :$ vill gärna läsa den .. vilken hemsida laddade man hem den ifrån? meyers hemsida, antar jag väl. men vad har hon för hemsida? jag har ingen koll alls. ;)
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
#21: Tack så mycket ! men vart hittar man boken där? :)

Har inte läst hela tråden men har hon skrivit ut boken?
Jag har möjlighet att skriva ut Midnight sun, om det hade gått, utan att behöva stå för varken papper eller färg. Hade boken funnits ute skulle jag köpt den istället men vem vet när den finns i handeln?
Får man fråga varför du inte vill läsa på datorn? =)
Vill och vill.. På jobbet har jag inte tillgång till dator och det är i princip där jag läser mest. Ligger gärna ute i parken och solar och läser, och där har jag inte tillgång till el. En bok är smidig att ta med sig överallt till skillnad från en dator. Sen delar jag och min sambo på datorn.. Och så har jag svårt att koncentrera mig när jag läser via en datorskärm. Tja, det var väl allt… 
Haha det förstår jag.
Själv har jag bestämt mig för att vänta tills MS kommer ut på bok innan jag läser den
Vill ha något att längta till.
Jag är alldeles för nyfiken för att kunna vänta… 
jag längtar så tills den kommer ut på bok. :)