Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 1682 ggr
Anken
0

Favoritplagg ur filmen?

Har ni några plagg/skor/smycken eller något ur filmen Twilight som ni gillar?

Anken
0

Själv är jag sjukt avis på Rosalies skor i scenen där hon har sönder glasskålen. Man ser dom när hon trampar i glaset. Superfina! Skrattande

Anna
0

#1 De är faktiskt läckra! Inget jag vill ha själv kanske men andra passar i dem ;)

Bellas tröja i biologiscenen där Edward tillsist börjar prata med henne (den vita, långärmade) är sjukt snygg tycker jag! Så enkel.

Ska kika igenom filmen och återkommer med fler.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anken
0

#2, är det den där hon drar lite i ärmarna, den som sitter åt ganska mycket? Den ser så SKÖN ut, riktigt mysig!

Anna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Tog tre printscreens ur filmen, vi menar nog samma? :) Ser så himla skön ut och älskar enkelheten.

annaattlid.se

Marija
0

#2 Har också tänkt på hur skön den ser ut.

Annars är ju Alices kläder klockrena genom hela filmen :)

Någon mer än jag som tycker att Edward ser skabbig ut i baseballscenen?

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Anna
0

Kom på att Edwards skjorta i scenen då Bella besöker hans hus för första gången också är snygg! Han passar i allt Oskyldig

annaattlid.se

MrsCullen
0

jag älskar Rosalies halsband :)

sen älskar jag Edwards jacka,i skogen när bella berättar att hon vet vad han är.

MrsCullen
0

ah bellas tröja där är skit snyyg :)

har näästan en likadan fast T-shirt.

Kimmie
0

Jag gillar Edwards blåa jacka då när han hoppar på bellas bil! :)

Marija
0

#6 Looovely!

hhannaz
0

Jag älskar Edward's gråa jacka, speciellt när han drar upp kragen på den! Skrattande

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Anna
0

#11 Håller med, den är också snygg!

annaattlid.se

martinasvensson
0

jag tycker typ att alla Cullens har snygga kläder! specielt Alice :P

Anken
0

#11, Edwards gråa jacka, shit va snygg den är. Han ser så cool ut i den!

emwa
0

Bellas tröja från biologin och Edwards ALLA kläder. Grymt snyggt! Särskilt jackan.

MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

[Matilda92]
0

Edwards gråa jacka och den blåa jackan när han hälsar på charlie för första gången :)

MrsCullen
0

jag tycker om Bellas gröna tröja,den hon har på sig när hon ska träffa Cullens för första gången :)

Emoflikkan
0

Ja tycker om Jaspers vita jacka och James bruna (?) jacka OxO, men kmr nog mer fler favvo plagg

Emelie-G
0

Tycker faktiskt inte att något av plaggen är överdrivet snygga, och hata mig inte nu men jag tycker inte heller att den grå jackan sitter särskilt snyggt på Robert :p

Metinia
0

Jag gillar jackan Bella har på sig när hon är på väg för att möta James i balettstudion, sedan gillar jag precis som några nämnt Edwards gråa jacka och Bellas vita tröja.

Anken
0

Ja, Jaspers vita jacka som han har på sig i första scenen inne i matsalen, och Alice har också jättefina kläder i den scenen!

Berglund
0

Edwards blå skjorta när han är i huset :) Grr…

Mellliie
0

Jag älskar typ alla Alice's kläder :D

Emoflikkan
0

#23 ja mee ^-^

TerriZue
0

Jag gillar också Bellas vita tröja i biologiscenen och hela Edwards outfit när han kommer hem till Bella och säger att han ska ta med henne hem, den jackan är grymt snygg. :)

Jag älskar Alices kläder som hon har på sig i den första scenen, hon har för övrigt snygga kläder hela tiden. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

MrsCullen
0

Jag tycker oxå om Emmetts kläder,han ser så mysig ut hela tiden.

Och Esmes kläder ska vi inte ens tala om! fy fan va snygga,speciellt högmidjade kjolen.

haha alla i Cullens är fina. <3

Metinia
0

Kom på ett till plagg jag gillar. När de är på sjukhuset precis i slutet så har Edward på sig en otroligt snygg munkjacka! Den ser bara så snygg ut på honom och så gosig…

sotgurkan
0

gillar alice shorta  coh blus. ser liksom …. frächt ut ^^

Marija
0

#1 Ja de är riktigt snygga! Väldigt high-fashion men ändå enkla!

MrsCullen
0

ah dom är as snygga!

dom skulle jag kunna ha :)

[Matilda92]
0

kollade på filmen igen, har ändrat mig :P gillar edwards gråa jacka och den blåa jackan när han hoppar på bellas bil :) Sen gillar jag bellas jacka som hon har när hon är i skogen med edward, och sen även den vita tröjan på biologi lektionen och den gröna hon har hemma hos cullens  (:

evelinaoeh
0

jag älskar bellas tröja då dom är i matsalen , ni vet då eric säger la push hela tiden? :D samma scen som edward säger ; what if im not the hero? what if im the bad guy?

den tröjan är så söt

Corton
0

Sen gråa jackan som Edward har .. Den är riktigt snygg =)

Livzson
0

Jag gillar Edwards gråa jacka samt Bellas gråa tröja som hon har på sig vid biologin.

// Lisa, medarbetare på Twilight

pebb
0

Mycket som e snyggt, gillar Bellas kläder ute i skogen när hon konfronterar edward om att han är vampyr, håller med om att cullens allmänt brukar ha snygga kläder. Gillar även linnet som jessica har på sig när de sitter ute och solar och hon säger att cullens alltid campar när det är fint väder.

sotgurkan
0

det finns jätte mycket snnyggt xD

Magster
0

Edwards gråa jacka! Helt klart. Han ser så stilig ut, och så Way-Faresens såklart. :)

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

oblivionocean
0

jag håller med #1 helt klart, dom är hur snygg som helst!

[Kaninfluff]
0

#4 En sån har jag fast lila :) Fast jag skulle hellre vilja ha hennes :P

Marija
0

#37 Guuud ja! Såå snygga på han! Cool

Nellius
0

Edwards gråa jacka slår allt. Oskyldig

karinlindberg
0

#2 Så sant, håller verkligen med!
Edwards Ray Ban Wayfarers är ju också sjukt coola! Han passar nedrans bra i dem.

Däremot är kläderna Bella har första dagen sjukt fula.. Är det en bowling-skjorta? :S

Animalen
0

Jag älskar Alice´s Baseboll kläder ^^

Månen frågade mig

- Varför gråter du

Jag svarade:

- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

annikamedstortA
0

Jag tycker om Edwards jacka i en av de borttagna scenerna, när han ska "smaka" på Bella. (Dock är jag inte överförtjust i scenen, men ändå ;P)

Tycker också om Alices baseboll outfit, och kläderna Edward har på sig i "slagsmåls-scenen"!

Självklart tycker jag också att Edwards gråa jacka och wayfares är fullträffar båda två ;D

Hallonet
0

Gillar typ alla kläder i filmen! Mest CullensOskyldig För att nämna ngn speciellt så Edwards gråa jacka (Y)

Tkr fler ska print screena plaggen! Svårt att fatta när man bara förklarar :D Kul med de som gjort det (Y)

Animalen
0

Lite OT här, men har någon lagt märke till att Rosalie faktiskt är ganska kurvig? Inte pinnsmal som de flesta skådespelarna är ^^

Månen frågade mig

- Varför gråter du

Jag svarade:

- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

Liss
0

Jag tänker nog inte allt för mycket på kläder, om det inte är något som verkligen drar till sig min blick.
Men Bellas "jacka" i växthuset gillar jag, den är lila/gul/grå ruttig eller nåt sånt. Och sen är väl Cullens kläder snygga och basic liksom.

Tröjan bella har första dagen, den gröna, är hemskt ful dock.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Hallonet
0

Håller med #47 om Bellas tröja!

LaSadie
0

#46 skönt om hon är kurvig (tycker inte att hon speciellt kurvig men har boobies), är trött på alla mini-människor =)

Mimmulih
0

hon är inte pinnsmal hon har lite kurvor men hon är inte liksom kurvig om man säger så…man kan se bilder på Nikki Reed till vardags så ser man kanske det lite bättre :) älskar Nikki Reed btw<3 :)

Marija
0

#42 HÅLLER MED!

När jag såg filmen första gången undrade jag vad 17 hon hade på sej..

oblivionocean
0

jag är dock överdrivet förälskad i carlisles skjorta/slips i sjukhus-scenen. Jag vet inte, han passar i det…

ThreeSenses
0

Säger som en del ovanför mig, Edwards gråa jacka är väldigt snygg!

Sen gillar jag Rosalies kläder också, sjukt snygga ;)

AnnieLarsson
0

Synd att Edward inte har samma jacka i New Moon som i Twilight. I New moon har han ju en grå kavaj.

Lovizaa
0

Jag tycker klänningen Bella hade i slutet av filmen (på balen eller vad det var), var väldigt fin, den passade henne bra. :)

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.