Twilight lookalikes!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hejsan!
Det skulle vara roligt om det fanns några Twilight lookalikes där ute som kunde slänga in en bild på sig själv. Det vill säga så kan de personer som liknar någon från filmen lägga in en bild på sig själv här. Kanske en knäpp tanke, men det skulle vara riktigt roligt *Twilight freak* ;)
Denna videon är sick BTW. Kolla "Angelina Jolie"
/Moonchild89 👻
http://www.youtube.com/watch?v=E_1Bywe5Kh8&feature=related
länkade till videon som inte verkar fungera.
/Moonchild89 👻
Depp och Jolie var verkligen sjuuuuukt likt!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Ja eller hur, dom måste ha det jobbigt, blir nog ganska uppmärksammande vart dom än går.
/Moonchild89 👻

Depp och Jolie… sjukt… Fast jag skulle inte gråta om jag såg ut som Jolie ^^
Jag måste erkänna att jag är väldigt förtjust i Kirsten Stewards utseende (vem är inte?!), så jag klär mig gärna liknande ;D Och inte för att hon är hon utan för att JAG tycker det är snyggt! Och så vill jag ha långt mörkt hår med stora lockar. Så har jag det iof natuligt, men mitt hår är inte lika tjockt och inte så pass långt ännu..
För övrigt är vi inte så lika ansiktsmässigt!
#4 Haha eller hur :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jäklar vad likt johnny depp och angelina jolie!
JAG tyckte looke-alike Johnny Depp-duden inte var alls snygg. x( Kanske för att INGEN kan bli så perfekt som den riktiga Depp <3 Haha
Herregud jag tyckte alla verkligen liknade! Förutom "Paris Hilton-kopian" för hon var inte så extremt lik, tycker hennes kindben var helt annorlunda mot Paris.

Den enda jag tyckte var riktigt lik var angelina! De andra var lika, visst. Men inte så JÄTTElika.
#10 Word.

tyckte ändå att hon som likna Britney också var extremt lik ;)

Såg dom tror jag på TwilightBoy. Tycker Jasper var en bättre lookalike