Finalisterna i Frågetävlingen
Efter att alla deltagande i vår frågetävling med Twilighttema kämpat tappert har vi nu fått fram vilka två som blev finalister…
Majbot och Pebb!
Stort grattis till er. Vi kommer skjuta upp finalroden (rond 4) ett tag för att organsiera allting, så vi kontaktar er när det är dags.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Grattis! :D
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Grattis!
Grattis och bra jobbat!
Finns det en möjlighet att frågor och svar från alla ronder kan publiceras i ett inlägg så man kan se vad man missade på och lära sig av sina misstag?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Åh va kul att jag blev en av finalisterna :D
grattis och lycka till :D
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#3 - Det ska vi nog se till att ordna! Men inte förrän en vinnare har utsetts! =)
Grattis!!

grattis :)
Weee, va kul!!! =) Dax å börja plugga nu då, hehe, lär ju bli svårare än någonsin!

Cöngrats och lycka till nu hörrni 
// Lisa, medarbetare på Twilight

Break a leg! 
Grattis och lycka till båda två :)
Grattis! ^^
Grattis och lycka till!
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Hur går det med finalen? Börjar det bli dags snart?
Majbot är bortrest 1 vecka framåt ungefär. Därför måste vi skjuta upp det ännu mer tyvärr.
#16 Okej, det är lugnt, bara så man har ett litet humm om när det kanske blir =)
Vi har fått skjuta upp tävlingen oväntat länge, men nu är vi på G! Bara en av finalisterna som ska besvara frågorna kvar nu, sedan är tävlingen avslutad och vinnaren kommer presenteras så snart allt är färdigt 
#18 är det okej att jag svarar på frågorna till helgen?
#19 Det går bra. Skriv till mig när jag är inne bara så tar vi det då, det tar max 1 min! Bara 5 frågor.