Twilight iFokus

Twilight

Etikettböckerna
Läst 1525 ggr
Hjortronsylt
0

Tips på liknande böcker?

Är i slutet av "Eclipse - Ljudet av ditt Hjärta" och ser verkligen fram mot "Breaking Dawn".

Kommer kännas tomt sen när dom tar slut, för jag antar att det inte blir en 5:e eller fler böcker efter det dessa?

Den här stilen på böcker gillar jag - har ni tips på fler författare och böcker i samma stil? Lagom enkla utan att bli barnsliga (Twilight-serien ingår i Ungdomsböcker).

> Håller mest till på iFokus Dator men hälsar på lite överallt ändå Glad >

LaSadie
0

Det finns ju Midnight Sun, ur Edwards synvinkel av Twilight. Kommer inte på någon bok sådär på rak arm… men Lian Hearns Sagan om klanen Otori är bra =)

Marija
0

Är du sugen på mer vampyrer så rekomenderar jag Låt den rätte komma in =)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Hjortronsylt
0

Ah!  Är det den här Midnight Sun du menar? Fanns många böcker med samma titel men inte någon skriven av Meyer, vad jag kunde se.

Hjortronsylt
0

#2   Den har jag slukat redan och håller med, den var fantastiskt bra! Gillade boken betydligt mer än filmen.

Hjortronsylt
0

Tips! Nu bjuder cdon.com på GRATIS bakgrundsbilder till datorn!  Glad

Länk

Anna
0

#3 Nej inte den Midnight Sun. Meyer har skrivit 12 kapitel på en femte bok ur Twilightserien som heter Midnight Sun, men den är inte utgiven ännu. De 12 första kapitlena finns på Meyers hemsida.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

twilight4ever
0

Gå in på Stephenies hemsida och kolla lite så hittar du den

Hjortronsylt
0

Jaha så det blir en 5:e bok ändå! Skoj att veta!

Hoppas att Breaking Dawn och den hon skriver på också blir inlästa som ljudbok på svenska.

Finns det någonstans man kan få reda på det? Breaking Dawn verkar bara ges ut som engelsk cd-bok, vad jag kunnat se.

Anna
0

#8 Inte helt säkert att MS ges ut då den spreds utan Meyers tillstånd på internet innan den var färdig. Då la hon skriveriet på hyllan och publicerade de 12 kapitlena på sin hemsida. Hon har inte bekräftat om hon kommer skriva klart på den ännu, men vi hoppas på det bästa :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Peppe
0

#9 har för mig att jag hittade en bekräftning nån stans på att MS kommer! minns dock inte vart ;)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

emms
0

Läste nyss Gröna Milen. Har bara läst Twilight så länge så kommer inte ihåg när jag senast läste någon annan än de böckerna ;D Den är lite gammal men jag gillade den :D

Emma