Twilight iFokus

Twilight

Etikettallmänt
Läst 495 ggr
Matilda97
0

Recension om Twilight

Jag vet inte riktigt hur recension stavas men men..  Nu har jag ialla fall gjort en på sätt och vis. Skriv gjärna vad ni tycker Glad

Titel: Om jag kunde drömma

Orginal titel: Twilight

Huvudpersioner: Bella & Edward

Handling: Bella Swan bestämmer sig för att flytta till sin pappa som bor i en regnig liten stad i Wachington, Forks. Hon tycker att staden är tråkig. Men då möter hon Edward Cullen som har det brons bruna håret de kolafärgade ögen och ser ut som en model, och hon blir ju förälskad i han. Men hon får veta hans förflutna, han är världens farligaste rovdjur VAMPYR….. Han törstar ju så klart efter hennes blod hur ska han klara att vara med henne, ett enda misstag och hon är död..

Jag bara älskar den här filmen/boken

Ni får ursäkta alla stavfel jag suger på att stava..

bea28
0

Din recension var bra :) du har fått med det mesta som rör boken och handlingen. Gillar sista meningen; ett enda misstag och hon är död…

Något som du skulle kunna utveckla tills nästa bokrecension (vill såklart ha en av New Moon oxå ;) ), skriv VARFÖR du älskade boken. :)

Brownie
0

Har inte mkt att tillägga tkr att #1 fick med allt! ;) Bra recension!

Anna
0

Ja, lägg till VAD du gillar med boken, VARFÖR du gillar det, vad du gillar mindre och varför!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Matilda97
0

Jag tyckte att boken var mycket bra och spänande. En romantisk så klart. Gillar värkligen hur karaktärerna är. Jag tycker att Stephenie Meyer har lykats skriva en super bra serie.

Jag tror att jag ska skriva en ny recension om New Moon. vad tycker ni??

//Matilda

emelie92
0

Jag tycker att du avslöjade lite väl mycket om handlingen. Det mest spännande är ju när man får veta att Edward är en vampyr! så det kanske är lite dumt att avslöja det? :)

Matilda97
0

#5 Men det står ju ändå på baksidan av filmen.