Twilight iFokus

Twilight

Etikettkaraktärerna
Läst 1270 ggr
Kimmie
0

Carlisle & Esme

Är det fler än jag som vill se mer av dem i filmen ? Okej, jag vet att filmen handlar om Bella & Edward, men man ser nästan ingenting alls av Carlisle & Esme, hoppas man ser lite mer av dem i kommande film!

Maja
0

Jag tycker om dem två och hoppas på att få se mer av dem! :)

CoolaCola
0

Ja, jag gillar också dom :) Hoppas dom är med mer i New Moon :D

Anna
0

Håller med! En av de borttagna scenerna ur Twilight var ju en Carlisle/Esme-scen, trist att de tog bort den!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Kimmie
0

#3 Ja, jag skrev också det i ett annat inlägg… hade gärna sett den scenen i filmen

hhannaz
0

Håller med dig! Jag vill väldigt gärna se mer av dom i New Moon… Flört

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

altrheio
0

Samma här.*

Marija
0

Kan bara hålla med er!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

sagalennskog
0

I New Moon kommer dom väl inte vara med så mkt om den ska vara likadan som boken är. :/

www.sagaskaniner.webs.com

Mvh Saga Lennskog.

AidaHakimi
0

#8 Nej, och det är väldigt synd. Gillar dem verkligen Obestämd

Med Vänliga Hälsningar

/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se

sagalennskog
0

#9 Ja, jag med :/

www.sagaskaniner.webs.com

Mvh Saga Lennskog.

Kimmie
0

#8 Nej jag vet =/ Tråkigt

Magster
0

Jag tycker dom är så fina tillsammans, som det perfekta paret nästan.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Kimmie
0

#12 Ellerhur det tycker jag med… och det klippet med dem som de tog bort från filmen var så "gulligt" =)

Linda82
0

Jag tycker också om dom båda, och klippet som inte fick vara med i filmen är dom så sötta i ,Så hoppas att dom får vara med mycket i New Moon.

Metinia
0

Förhoppningsvis kommer de lite mer i Eclipse och framför allt Breaking Dawn.

LaSadie
0

Om man tänker på böckerna så känns inte att dom kommer visas mer… Mest pga tidsbrist så inte filmerna blir ca 3 timmar långa =)

Liss
0

Ja, de är visst dags för mig att läsa första boken igen. För jag kommer minsan inte på vilken scen ni pratar om :P Har vart så mycket nu i sista böckerna.

Men dem är söta/fina. Tyvärr kommer dem ju inte vara med allt för mycket i New Moon heller. Ingen av Cullens för den delen. Men dem har ju iaf fixat så rob är med mera .. .

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

sharoon
0

dom är ju så söta, precis som ett nyförälskat par, fastän dom har varit ihop några 100 år!

Peppe
0

#17 scenen finns inte i boken, det är en bortklippt scen ur filmen dom pratar om. (carlisle och esme) =)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~