Carlisle & Esme
Är det fler än jag som vill se mer av dem i filmen ? Okej, jag vet att filmen handlar om Bella & Edward, men man ser nästan ingenting alls av Carlisle & Esme, hoppas man ser lite mer av dem i kommande film!
Jag tycker om dem två och hoppas på att få se mer av dem! :)
Håller med! En av de borttagna scenerna ur Twilight var ju en Carlisle/Esme-scen, trist att de tog bort den!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#3 Ja, jag skrev också det i ett annat inlägg… hade gärna sett den scenen i filmen
Håller med dig! Jag vill väldigt gärna se mer av dom i New Moon… 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Samma här.*
Kan bara hålla med er!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
I New Moon kommer dom väl inte vara med så mkt om den ska vara likadan som boken är. :/
www.sagaskaniner.webs.com
Mvh Saga Lennskog.

#8 Nej, och det är väldigt synd. Gillar dem verkligen 
Med Vänliga Hälsningar
/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se
#9 Ja, jag med :/
www.sagaskaniner.webs.com
Mvh Saga Lennskog.

#8 Nej jag vet =/ Tråkigt
Jag tycker dom är så fina tillsammans, som det perfekta paret nästan.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

#12 Ellerhur det tycker jag med… och det klippet med dem som de tog bort från filmen var så "gulligt" =)
Förhoppningsvis kommer de lite mer i Eclipse och framför allt Breaking Dawn.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se

Om man tänker på böckerna så känns inte att dom kommer visas mer… Mest pga tidsbrist så inte filmerna blir ca 3 timmar långa =)
Ja, de är visst dags för mig att läsa första boken igen. För jag kommer minsan inte på vilken scen ni pratar om :P Har vart så mycket nu i sista böckerna.
Men dem är söta/fina. Tyvärr kommer dem ju inte vara med allt för mycket i New Moon heller. Ingen av Cullens för den delen. Men dem har ju iaf fixat så rob är med mera .. .
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

dom är ju så söta, precis som ett nyförälskat par, fastän dom har varit ihop några 100 år!

#17 scenen finns inte i boken, det är en bortklippt scen ur filmen dom pratar om. (carlisle och esme) =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~