Twilight iFokus

Twilight

Etikettallmänt
Läst 545 ggr
liinah
0

Sällar mig till skaran..

Gud så lättad jag blev över att hitta en Twilight sajt på iFokus!

Jobbar på Bokia och har verkligen bojkottat hela hysterin kring Twilight böckerna. Givetvis ansåg jag mig för gammal för att läsa dem… (24 år)

Men så tidigare i veckan tog nyfikenheten över - och nu är jag liksom många andra miljoner helt frälst. Har inte hunnit läsa ut alla ännu, är i början på Ljudet av ditt hjärta. (ja, tråkigt nog valde jag att läsa dem på svenska först för att sedan införskaffa de engelska). Filmen köpte jag så fort ettan var utläst. Såklart kunde den inte jämföra sig med boken, men det var ju hrm, trevligt att se… på "Edward" på "riktigt". Flört

Jag är dock orolig för att jag är FÖR frälst…..! Just nu kretsar allt kring böckerna. Jag andas, sover och lever Twilight. Jag flyr från min verklighet och kan bara slappna av när jag återigen får sväva in i drömmen..

Min sambo är galen på mig - jag är galen på honom.

*suck* Jag kan bara hoppas att allt återgår till det normala igen när böckerna är utlästa ett antal gånger och jag kan filmen utantill….

Jag måste säga att jag känner mig lite som 15 år igen!

Men HEJ på er alla som förhoppningsvis känner igen sig!!

LaSadie
0

Känner igen mig! Känner mig som en 15 åring (är 26) igen nu när man har läst alla böcker och sett filmen några gånger =D Sambon bara skrattar åt mig när jag sitter med näsan i en böckerna och håller mig på detta forumet. Men det är så skoj och skönt att känna att man kan hänge sig nästan totalt till något, inte ofta man får göra det när man är över… 20 =D

Liss
0

Usch ja, jag känner igen mig. Jag vart nog extrem ett tag. Läste böckerna hela nätter, stänge in mig i sovrummet med neddragen rullgardin och ville inte alls gå ut i verkliga livet. Det var så mycket mer spännande att stanna i den världen. Jag ville bara läsa mer hela tiden. Jag var inne på twilightsidor varenda dag, letade upp annat material på Stephenies sida etc.

Nu har jag läst ut dem och det har svalnat mycket. Det kanske beror på att jag är helt inne i min egen bok nu mera i och för sig. Så jag är fortfarande instängd i mitt sovrum och skriver nu i stället :P Förutom när jag lever lite i solen och umgås med folk. mihihi

Jag känner mig skit larvig ibland, är 22 år. Men ärligt talat är det skönt. Jag sitter gärna och pratar om Twilight hela dagarna och om hur snygg Rob är :P

Välkomen in to the dark place.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Anna
0

Åh, varmt välkommen till oss! Skrattande

Ett tag efter att man läst ut sista boken brukar hysterin lugna sig lite i huvudet på en, så då kan man återgå till att leva åtminstone RELATIVT normalt igen ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

liinah
0

Haha, vad skönt att höra att det finns flera……..! Trots att jag redan visste det. Tungan ute

Ikväll är min sambo inte hemma vilket betyder att jag kan krypa upp i soffan och drömma mig bort utan att i ögonvrån se någon sitta och skaka bedrövat på huvudet.. Kommer med all sannolikhet slå på filmen och sukta efter Edward.. Nej just det, Rob! Flört

Har ni läst serien enbart på engelska eller svenska eller båda två språken?

Anna
0

Jag har läst två av böckerna på både svenska och engelska, resten på engelska :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Link-
0

Jag har sällat mig till skaran jag med Skrattande!

Filmen har jag sett, den var bra, men först idag har jag fått hem första boken… Gud vad man blir fast! Har läst non stop i 8 timmar genom middag, lek, läggning och prat med sambon. Ärligt talat trodde jag inte att den skulle vara så bra. Hehe måste beställa fler. Har snart läst ut den. Sen bara en till hemma.