Twilight iFokus

Twilight

Etikettallmänt
Läst 806 ggr
MarHai
0

Jahapp, då var det kört.

Ibörjan när Twilight kom så tyckte jag det var så överdrivet, och att det skulle lägga sig efter ett tag. Men nej det gjorde det inte. Alla pratade om böckerna och filmen. Jag var inte speciellt intresserad, då jag är en sån som inte vill "hänga med modeflugorna".
För några veckor sen så laddade min syster ner filmen till mi…. eller jag menade hon köpte filmen till mig, jättelagligt Oskyldig Första gången jag kollade så blev jag besviken, förstod inte varför folk gjorde så mycket väsen av den. Men dagarna gick och jag tänkte på filmen då och då, på alla roliga repliker och scener. Så jag kollade en gång till, och denna gång så uppfattade jag mer saker, och den höjdes i mina ögon.
Nu har jag sett filmen över 20 gånger, kan den och replikerna utantill Kyss

Igår så köpte jag första boken, och har läst mer än halva boken. Jag är såld. Boken är fantastisk! ska köpa de restrerande böckerna så fort som möjligt, helst i helgen då jag kommer att läsa ut denna innan helgen :p

Besatt kommer jag nog aldrig att bli, men ett stort fan!

Nåja, jag ville bara skriva av mig lite :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

EmmelieV
0

haha,jag var inte så intreserad ibörjan heller,men sen så satte det sig på hjärnan och jag var besatt Tungan ute

Hallonet
0

Ännu en som fastnat i Twilight-spindelnätet! xD

Belindaa
0

#0 Hehe, välkommen in i klubben! Då var du precis som mig. Tyckte Twilight var HELT FÖR MYCKET överskattat innan jag sett den själv…sen blev jag såld efter att jag tagit en titt.

_"Besatt kommer jag nog aldrig att bli, men ett stort fan!"
_Klockrent citat!

Anna
0

Welcome to the dark side, som jag brukar säga!

Kul att en till fastnat i träsket Skrattande

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

MarHai
0

Tack! =D

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Yaeko
0

Tänkte som dig jag med ;) Ville veta vad den här hysterin egentligen handlar om ^^

suefia
0

hehe jag blev helt galen på mina kompisar när dom pratade om Twilight hela tiden, men fick läsa böckerna sen, och vart helt jäkla beroende… asså det är sjukt hur snabbt man kan fastna för nått !! :D

oh-la
0

hahaha! som skrivet ur mitt eget huvud #0 :D samma här, undrade vad det var för tönterier alla andra pysslade med, sedan såg jag filmen och nur är jag inne på sista boken (den ligger bredvid mig på kontoret :P världens bästa sätt att sporra mig att jobba "gör klart allt på bordet, sedan kan du få läsa lite" lysande ;))

FridaYouKnow
0

Exakt så var det för mig med XD Fast jag tycker bara om första och andra boken, trean blev för mycket - det skulle ha räckt med första boken Oskyldig När jag såg filmen ngn gång i mars (hehe, också nedladdad - fast av en kompis) tyckte jag rent ut sagt den sög (!) men nu älskar jag den :P

Rero
0

Jag är också besatt nu :)
har sett filmen och har nu köpt dom 2 försts böckerna och är redan helt besatt :)

Lill-sass
0

Som jag sa till mina kompisar: BEROENDEFRAMKALLANDE SOM FAN.

Precis som du är jag helt såld.

Jag är på sista boken på kapitel 32. Jag har seriöst svårt att slita mig från dendär ondskefulla bokens järngrepp. Jag vill inte att det ska ta slut!

Så jag har ett dilemma. Jag vill absolut inte läsa ut den, men jag kan inte häller stå emot den.

Dess dragningskraft tar kål på mig -.-

Vad ska jag göra? Och vad ska jag göra och läsa när den måste ta slut? :/

emms
0

#11 Läs om alla böckerna om och om igen ;) Jag är inne på min femte runda (A)

Emma

Brownie
0

Såld,Japp! Som alla andra,Välkommen till gänget ;)

Lill-sass
0

#12 Haha xD Det kan ja ju iförsig göra :D

Belindaa
0

#12 Haha! Det var inte lite gånger Flört

Bim
0

Jag håller på att läsa böclerna för andra gången! :) Jag älskar dom!