Uschuschusch...
Nu har jag bara en bok kvar av Twilightserien!! Läste precis ut Ljudet av ditt hjärta och nu väntar jag bara på att det ska bli måndag då min syster kommer hem, hon har nämligen sista boken 
"Råkade" läsa typ halva boken idag, hade väldigt tråkigt eftersom jag är halvsjuk och inte kan göra så mycket så då blev det att läsa ;) Jag som skulle dra ut på det hela…
Är det bara jag som har ångest över att bara ha en bok kvar? Bara en liten bit kvar av det underbara?
Jag har 1 sida kvar i Breaking Dawn. Jag VÄGRAR läsa ut den. Ingen ska få ta denna berättelse ifrån mig! :P Så jag läser typ 1 ord varannan dag…. Haha.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag hade ångest när jag började på den men sen blev jag så uppslukad av historien så jag slukade sida efter sida :D

#1 Haha, fattar inte hur du kan kontrollera dig själv! 
#2 Ja, det blir ju så… Jäkla Stephenie som skriver så bra!
Jag har redan läst hela serien typ 5 gånger ;D Tycker inte dem blir sämre (A)
Emma
Haha!
Jag typ vart helt… ja du… när jag läst ut alla böcker… typ.. ÄR DET SLUT?!????!!? nooooooooo :(.. hahaha!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Jag hade typ abstinens efter att jag läst ut sista boken. Men sen så läste jag om böckerna så nu känns det lite bättre. ;)

#6 Jag har också abstinens! Har just läst ut serien…! Borde ocks¨läsa om den. Helst sjukt hur mkt man kan äålskar några böcler :P
Sandra LÄS MYCKET NUUU! Vill ha någon att prata meeeed!

läste ut serien på 3 dagar och läste sedan hela serien igen på 2 dagar :)
läser nu boken på engelska

#7 Ja, jag ska läsa! ;)
jag kände också så, fast sen när jag hade börjat på sista boken så kunde jag inte sluta läsa…det var jättefint väder ute och jag satt inne en hel dag och läste, sen så läste jag på natten typ till två och sen så läste jag ut den dagen efter. Men jag kunde inte släppa boken så först läste jag dom bästa delarna ur varje bok, sen läste jag varje bok några gånger till och sen köpte jag dom på engelska och kunde inte sluta läsa. Sen började jag läsa böckerna på svenska och engelska för min kanin…Jag kan bara inte läsa nån annan bok, jag kan inte släppa the-twilight-saga!! =)
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Jag köpte sista boken och typ satt och klappa på den. Ungefär som gollum! :P Så började jag läsa och fick ångest över att jag, som vanligt, höll på att sluka den under en kväll.
Men jag bromsa mig själv då jag hade några kapitel kvar. Läste nästa dag igen och så var det slut.
De var ju jätte deprimerande, vill stanna i den världen:P Och börja om känns inte desamma. Men det har jag gjort i alla fall. Läst Twilight och Midnight sun sammtidigt. Men nu har jag pausat, är så inne i min egen just nu.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag läste ut Ljudet av ditt hjärta i morse och har fått vänta ända tills nu på sista boken som jag lånar av en vänninna som naturligtvis varit på stan, dessutom med sin man, hela dagen.
Det känns väldigt dubbelt… jag vill bara dyka ner i den nu men samtidgt, det är ju sista boken! Vad tar man sig till när den är slut? Det kommer ju aldrig finnas någonting annat som ens i närheten kan mäta sig med denna serie…

#12 Precis! Egentligen borde man lägga undan den och bara njuta av att man har en hel bok kvar! ;) Fast det är ju väldigt svårt… Som för en alkoholist att sitta och lukta på sprit men inte få dricka det ^^ Hehe…
Man får väl se fram emot filmerna och (för mig iaf) de engelska böckerna :)