Tomt på Twilightfronten!
Just nu händer inte överdrivet mycket på Twilightfronten. Inspelningen av New Moon är färdig och det enda man väntar på nu är att den långa trailern ska släppas i höst, att soundtracket ska komma, och självklart - den 20 november 2009 när New Moon kommer på bio!
Vi hoppas att ni fortsätter kika in här trots nyhetstorkan? Vi försöker så gott vi kan att uppdatera om allt viktigt, däremot känner vi inte att det är nödvändigt att publicera alla hundratals bilder på skådespelarna när de spelar in sina andra filmer - så många andra twilightsajter gör det.
Den 17 augusti börjar inspelningen av Eclipse. Då kommer vi förhoppningsvis ha mer att skriva- och rapportera om här inne! Följ oss dit.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Försöker också hitta med nyheter men det är verkligen twilight-torka just nu. Hoppas också att alla hänger kvar till inspelningen av Eclipse! :)

Jag vet i alla fall att jag hänger kvar, lätt! ;)

samma här, den som väntar på nått gott ;)
Jag är kvar ;D
håller med #3
Håller med alla ovanstående
Jag kommer också vara kvar :)

Jag ääälskaaar att vara här ändå! <3
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig
Härligt att höra hörni!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

såklart min favvo sida! skulle aldrig lämmna denna sida om man tänker på hur beroende jag är nu 

Jag loggar in här varje dag ändå ;) Vi får väl diskutera böckerna under tiden ^^

beroende :) ett par år till ska man väl hänga här ^^

Längtar tills det kommer en högfront nu ;)
// Lisa, medarbetare på Twilight
Längtar INTE tills den 17:e! Min skola börjar då! xD

jag och min "Twilightkompis" kommer sitta klistrade i biosalongen den 20e (om det går?) annars så snart som möjligt!! =D
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~