När kommer resten av böckerna på pocket?
jag har köpt ettan och tvåan på poket och undrar nu nör de andra kommer ut… e det någon som vet?
vill ju inte ha tjocka inbundna böcker.
tredje pocket boken skulle också komma i Juni, så den borde ha kommit nu. Sen har jag för mig att hon i bokaffären sa Juli om den sista. :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Menar ni pocket på svenska då?
Jag har Breaking Dawn på pocket nämligen, men den är ju på engelska ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Twilightpockets på stranden är fint de. 
// Lisa, medarbetare på Twilight
Jag har alla fyra böckerna i pocket, på engelska. =)
Breaking Dawn är fortfarande jobbigt stor som pocket, kan ju knappt bläddra :P
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Ja, dem Engelska finns redan :)
Men dem på svenska har vart lite sega. Jag köpte nämligen den första i pocket, men så sa hon att nästa inte kom förän juni.. och då var det ju MAJ! Så jag kunde inte vänta ;)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
vill ha dem på svensk pocket. tänkte köpa dem på engelska också. men ska iinte ha inbundna böcker.
Min bror har köpt alla böckerna på engelska i pocket. Men jag tycker att det är hemskt fult att BD är ca 2cm högre! :/ Ställer man de jämte varran ser det inte bra ut… Hoppas det inte blir så på svenska…

har 1 boken i poket resten har ja inbundet
hon i affären undra om ja inte skulle ha samma poket i alla elr alla inbundna mitt svar va:
Ha! varför de+ de är inhhållet som är de viktigt resten struntar ja i x)
har redan läst ut alla böcker och sett första filmen 300ggr blir galen snart -.-
har bevakning på tredje boken i poketformat nu på en boksida, den skulle bara kosta en 50.- så det kan jag leva med.
sen måste jag säga att filmen var inte ens i närheten så bra som boken, var ju bara tvungen att köpa filmen så att jag kunde se den.