Twilight iFokus

Twilight

Etikettböckerna
Läst 694 ggr
monsterblom
0

När kommer resten av böckerna på pocket?

jag har köpt ettan och tvåan på poket och undrar nu nör de andra kommer ut… e det någon som vet?

vill ju inte ha tjocka inbundna böcker.

Liss
0

tredje pocket boken skulle också komma i Juni, så den borde ha kommit nu. Sen har jag för mig att hon i bokaffären sa Juli om den sista. :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Anna
0

Menar ni pocket på svenska då?

Jag har Breaking Dawn på pocket nämligen, men den är ju på engelska ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Livzson
0

Twilightpockets på stranden är fint de. Flört

// Lisa, medarbetare på Twilight

Maja
0

Jag har alla fyra böckerna i pocket, på engelska. =)

Anna
0

Breaking Dawn är fortfarande jobbigt stor som pocket, kan ju knappt bläddra :P

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Liss
0

Ja, dem Engelska finns redan :)
Men dem på svenska har vart lite sega. Jag köpte nämligen den första i pocket, men så sa hon att nästa inte kom förän juni.. och då var det ju MAJ! Så jag kunde inte vänta ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

monsterblom
0

vill ha dem på svensk pocket. tänkte köpa dem på engelska också. men ska iinte ha inbundna böcker.

Hallonet
0

Min bror har köpt alla böckerna på engelska i pocket. Men jag tycker att det är hemskt fult att BD är ca 2cm högre! :/ Ställer man de jämte varran ser det inte bra ut… Hoppas det inte blir så på svenska…

jackiejohn
0

har 1 boken i poket resten har ja inbundet Skrattande hon i affären undra om ja inte skulle ha samma poket i alla elr alla inbundna mitt svar va:

Ha! varför de+ de är inhhållet som är de viktigt resten struntar ja i x)

har redan läst ut alla böcker och sett första filmen 300ggr blir galen snart -.-

Endroppeihavet
0

Ja i Sverige brukar det ta ungefär ett år för alla titlar att komma ut på pocket, detta för att försäljningen av inbundna version ska öka, så det blir "dubbel" vinst.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

monsterblom
0

har bevakning på tredje boken i poketformat nu på en boksida, den skulle bara kosta en 50.- så det kan jag leva med.

sen måste jag säga att filmen var inte ens i närheten så bra som boken, var ju bara tvungen att köpa filmen så att jag kunde se den.