Twilight iFokus

Twilight

Etikettböckerna
Läst 800 ggr
twilight4ever
0

Spoiler: Fortsättning på BD

Ville bara tipsa om en fan made fortsättning på BD ur Nessies perspektiv. Själv tycker jag att den e jätte bra. Om ni vill läsa den så har ni länken här under.

http://twilightfans.blogg.se/2009/june/cold-fire.html

LaSadie
0

Länken funkade inte…

hhannaz
0

Jag har läst något liknande förut, men inte från samma sida som du länkar till… Tungan ute

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

twilight4ever
0

#1 Testa att kopiera den istället den funkar nt heller när jag trycker på den men om jag kopierar den funkar den

#2 var då ?

MrsCullen
0

Twilightfans

sen kolla på Kategorier - Fanfic-Cold Fire

Hon är verkligen jätte duktig,har läst klart alla 5 kapitel idag,några stavfel och sånt,men what ever!

Jag gillar den skarpt och den är inte slut ännu.

Så himla gulligt att få läsa mer om Bella och Edward som föräldrar :D

twilight4ever
0

#4 Kapitel 6 e ute nu oxåSkrattande

LaSadie
0

Jag har läst lite nu. Tycker det bara är en kopia av hur Edward och Bella träffades typ, men visst hon är duktig som ger sig på det

LaSadie
0

Sen tycker jag att hon skriver så att Edward och Bella verkar… pja…. som vanliga föräldrar… runt 40.

hhannaz
0

#3 Jag kommer inte ihåg vad sidan hette, men den var på engelska ialafall!

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

freakcirkus
0

Har oxå läst den! :) Tycker den är bra, men som #6, det är en kopia av hur Edward och Bella träffades.

linhof
0

jepp…den e okej, en halvkopia av hur bella o edward träffades…. tyvärr går det fort fram i handlingen…. men hon är duktig Skrattande

Det kan ju inte vara lätt som rookie att "ta över" från ett proffs som stephanie….

Den duger utmärkt tycker jag Glad

Livzson
0

Har bestämt mig för att inte till fullo läsa dem. Jag tycker Stephenie fick till ett bra slut, och inget ska förändra mina visioner och tankar Flört

// Lisa, medarbetare på Twilight

LaSadie
0

#11 Samma här. För mycker minus för mig för att fortsätta följa den. Håller tummarna att Meyers fortsätter istället Skrattande

MrsCullen
0

ah den är verkligen en kopia av Twilight. Hur Nessie träffar den där David, och så är dt nån ute efter Nessie osv.

och som du sa med Edward och Bella,jag håller verkligen med dig! dom beter sig som 40 år xD

bea28
0

Jag tyckte att hon skrev bra :)

Hehe, nu blir man juh lite sugen på att skriva en fortsättning själv (A)

bea28
0

hehe, skrev en egen fortsättning helt själv oxå XD

twilight4ever
0

#15 Ja, jag läste den. Den var jätte bra *tummen upp*

bea28
0

#16 tackar :)

Anna
0

Välskrivet och bra!

Men jag vill inte ha någon fortsättning på Breaking Dawn så jag står helst över sådana här fanfics… ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Liss
0

Jag tänker inte ens läsa det :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

bea28
0

jag tycker ändå att det är kul att fantisera vidare och utveckla historien :) men det är min åsikt ^^

Liss
0

Jo, det är kul att fantisera och utveckla. Inne i huvudet gör jag det med :) Men jag vill inte läsa vidare från någon annan. I sånna fall ska det vara Stephenie igen :)

bea28
0

jag skrev mest för att utveckla skrivandet, för skojs skull :) tvingar ingen att läsa (utom my friend lina, osm hjälper till med idéer :D hon är TVUNGEN ;) )

Liss
0

#22 Nej nej, men nu menar jag ju inte just dig heller. :) Utan all fanfics :) Det är bra att du skriver något du gillar :)

Anna
0

#21 Helt rätt =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se