Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 610 ggr
Belindaa
0

Filmen = vilka böcker?

Hej!

Såg Twilight igår för första gången och GAAH! hehe. Nu vill jag läsa boken som filmen är baserad på, vilken/vilka böcker är det? Vill inte läsa mer än filmen är ;)

hhannaz
0

Filmen är baserad på boken som har samma namn: Twilight, som är skriven av Stephenie Meyer. Twilight finns även översatt till svenska, men den heter då Om jag kunde drömma. Skrattande

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Anna
0

Andra heter New Moon / När jag hör din röst.

Tredje boken heter Eclipse / Ljudet av ditt hjärta.

Fjärde och sista heter Breaking Dawn / Sålänge vi båda andas.

Trevlig läsning :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Endroppeihavet
0

#0 Haha! Du kommer bli så fast! Fast jag är smått avundsjuk på att du har hela underbara första läsningen framför dig^^

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Jojaton
0

#3 Säger detsamma :)

Johanna - Instagram

Belindaa
0

Okej, då ska jag låna Om jag kunde drömma. Är redan helt fast i filmen så ;) haha.
Någon som vet om det kommer att göras film på alla böcker?

Endroppeihavet
0

#5 Japp. Alla böcker ska bli film ^^ New Moon kommer ut den 20 november i år.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Maja
0

#5 - Ja, New Moon (bok nummer två) kommer i november, Eclipse (bok nummer tre) kommer nästa sommar och Breaking Dawn (bok nummer fyra) kommer senare.. =)

Belindaa
0

Ja New Moon visste jag skulle komma ut om ett tag :) Vad kul, då har man något att se fram emot :) är dock lite velig om hur jag ska göra, läsa böckerna först och sen se filmerna, eller vänta på filmerna och sen läsa den bok som redan varit film på…;)

Hamzter95
0

#8 jag visste inte heller hur jag skulle göra men innan jag blev insatt i Twilight hade jag sett filmen och sen läste jag första boken, sen bestämde jag mig för att läsa New Moon och när jag gjort det såg jag på trailern :D nu ska jag börja på 3:e boken snart ^^

Belindaa
0

#9 Okej :) A, vi får se hur jag gör ;) haha

Liss
0

Börjar du läsa, lär du inte kunna sluta. Så det blir nog så att du läser dem först och ser sen ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Hallonet
0

*lyckost* Med härlig läsning föröver!

Belindaa
0

#11 Hehe okej ;) Har i alla fall fixat Om jag kunde drömma och När jag hör din röst, lånar av brorsans kompis. Så det lär väll bli att jag läser båda ;)

Belindaa
0

#12 hehe ja, jag har börjat förstå det nu. Alla verkar vara helt saliga! Glad