Robert?
Alltså han håller väl på och spelar in New Moon nu, elr?
För ibland läser jag att han är på väg till inspelningen av Remember Me
Vad är det för film? Hur hinner han med båda??
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jaha :D Å kommer Eclipse till våren då och Breaking Dawn till hösten om ett år?
Vad handlar Remember Me om?
#2 Eclipse preliminära premiärdatum är 30 juni 2010, men det är inte bekräftat.
Breaking Dawn har inte fått något datum men under 2011 borde det väl bli!
Remember Me kan man läsa mer om här. 
Ok men ja tänkte gå me min mamma (fyller 14) för hon har åsså läst böckerna xD så de går väl?
#6 "15-års gränsen är absolut. Man måste ha fyllt 15år för att få se filmen på biograf, även i vuxens sällskap. En foajévärd eller annan biografanställd som släpper in någon som är yngre bryter mot lagen. Biografpersonalen kontrollerar därför legitimation i fall då de är osäkra."
Direkt kopierat från SF´s hemsida.
Men man har väl inte leg när man är 15 så hur kan den anställda veta hur gammal man e?
#8 Man får skaffa leg när som helst.

Och om man inte har med sig leg kommer man nog absolut inte in, om bioanställda följer lagen dvs…

Hm.. Man får försöka sminka sig och se vuxen ut och hoppas på att man kommer in
Han jobbar inte lite han… snacka om att ha fullt upp!
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
#13 Ja det har nog med skådespelarnas ålder att göra. De får inte åldras i onödan ;)

Men vrf? Så fast man har vuxet sällskap är man minderårig? Skit osså,då måste jag vänta tills den kommer ut på dvd.
Men tkr dom att man ska skaffa leg bara för att gå på bio Xd
Jaja men kanske kan smuggla in mig själv :D Fyller 14 i år så.. :x
Jag var 15 år och 3-4 månader när Twilight släpptes och jag behövde inte visa leg. Tur det, för jag har inget :P
Aa tur :D
Har för mig att flera under 15 kom in här där ja bor tror inte "vakten" orkar kolla efter leg hos alla.
Sen har jag för mig att på filmer som är för äldre än man e så brukar man komma in me vuxet sällskap
Mitt leg ska komma om ca 3 veckor. ^^
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
Man kan ju också använda pass om man har det.
#18 Filmer från 7 år är barntillåtna i vuxet sällskap och från 11 är 7 år med vuxet sällskap med för 15 års filmer måste man vara 15 :)

Ja, pass eller id funkar
Oke men får väl försöka smuggla mig in lite nonchalant med biljett xD
De får vara lite hyssj hyssj på de x) Vill bara se den :DD

Sen beror det kanske lite på var man ser den också :) Har bott i malmö största delen av mitt liv och där är vissa noga, vissa inte, men i mindre städer är det betydligt hårdare o kollas till 99 %, iallafall av mina erfarenheter :) Är dock 19 nu så man behöver ju inte smyga längre 

#24 på vissa ställen bryr de sig inte ^^
Var läste #5 att det skulle va 15-årsgräns på New Moon?

jag kollar på sf:s hemsida nu och där står det ingenting om någon åldersgräns, tycker inte att det borde vara 15:års gräns iallafall… :/
dessutom kommer ju 2:an vara mindre blodig av det man har läst i boken iallafall. menmen hoppas att dom tänker om och inte sätter 15 år :)
Jag smsade precis 118100 och frågade vrf man kmr ha 15 ålrsgräns på New Moon när den kmr ut bio och dem skrev så här: Twilight har åldergränsen 15 år och uppföljaren New Moon kmr oxå ha samma gräns. Dt är för att den kmr gå i samma stil som första filmenoch ha liknande otäcka scener.
Tkr dem kan ha 11 årsgräns istället.

Tycker inte heller att man ska behöva vara 15 år för att se New Moon inte ens Twilight.Vissa kanske tyckte det var lite "läskigt" när alice vred av James huvud men jag tycker det är äckligt med blod och så men det tyckte jag inte va ett dugg läskigt så ah .. Iallafall borde de ha 11 års gräns på New moon
Jag skrattade när Alice vred av honom huvet, fast jag har ju så sjuk dålig humår men. Men jag e skiit sur ! Nu kmr jag nt att få se den förren den kmr ut på dvd !!
Asså jag hittade New moon-manuset på internet. Jag har läst det och jag kan säga att det inte borde vara 15-årsgräns. Jag har däremot förstört hela filmen för mig nu. :8 Har ngn ngt tips så jag kan glömma det? Jag kan inte sluta tänka på det! :(

Se det som en läxa att om man snokar för mycket så får man reda på saker man inte vill veta