Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 983 ggr
AnnieLarsson
0

Räcker Edward fuck you?

I baseballscenen när Rob och Kellan hoppar upp i luften och krockar. När dom kmr ner så ler Rob och göt ngt med handen mot Kellan. Räcker han fuck you? Jag har undrat över det här länge.

Hamzter95
0

hm jag vet inte jag ska kolla det nu :) men han säger väl typ : what are you doing ? :P

AnnieLarsson
0

Ja men jag undrar vad han egentligen gör.

Hamzter95
0

ja jag vet det, jag såg inte riktigt men det ser ut som han kan ha gjort det..

Anna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, det gör han! Ser väldigt mycket ut som det iallafall och tror Kellan sagt det i någon intervju också.

Printscreen från scenen.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

emms
0

Haha! Stör mig på det varje gång ^^ Och alla andra som inte har sett det innan (kompisarna) stör sig också på det ^^

Emma

AnnieLarsson
0

Tack! Jag har undrat sjukt länge över det här! Skrattande

Hamzter95
0

det ser ut som han typ knäpper med fingret så det kanske är pekfingret ?:P aja

AnnieLarsson
0

Ja det verkar inte som Edward skulle ha räckt fuck you. Men Rob kanske inte tänkte på det…

Hallonet
0

Emmet är nog lite irriterad, eftersom Edward gjorde så han missade bollen, Edward kan ju läsa Emmats tankar så han måste gjort det med flit. Får det inte riktigt att gå ihopObestämd Men att Edward räcker? Ännu mer förvirrad:S ngn som har en teori?

AnnieLarsson
0

Rob kanske inte tänkte på det

Anna
0

Det var nog snarare en spontan miss från Robs sida. Vet att Kellan pratat om detta… Ska se om jag hittar intervjun.

annaattlid.se

Livzson
0

Hah, detta är ju väldigt icke-Edward. Så förhoppningsvis var det bara att Rob hade lite väl kul på inspelningen.

// Lisa, medarbetare på Twilight

LaSadie
0

Trodde han mer knäppte med fingrarna Obestämd men har också funderat på vad han säger

Anna
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här pratar han om det! (flip off = annat uttryck för att peka finger)

Rob gör det alltså för att Kellan kallat honom för ett visst ord som börjar på p och slutar på ussy Oskyldig

Han säger även att han är förvånad att det kom med i filmen!

annaattlid.se

AnnieLarsson
0

Tack #14! Skrattande

Marija
0

Hahahaha :D underbart!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

altrheio
0

#4 hahahaha

Anken
0

Jag troode han knäppte med fingrarna, det ser ju ut som det när man kollar på filmen! Hahaha, rolig video btw!

Liss
0

Ja, han knäpper med fingrarna och avslutar med ett finger :) Haha, jag hade aldrig tänkt på det innan heller. Men igår när jag glodde på filmen tänkte jag extra på det, och då syndes det väldigt väl.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

karinlindberg
0

Haha säger dom inte också typ "what are you doing?". Jag gillar verkligen den scenen, de ser så härligt broderliga ut (a) Haha, nej men fattar ni - med skojbråk och så liksom?

Dock ganska otroligt att själva karaktären Edward skulle peka fuck you mot någon.. :P

MarHai
0

Man hör väl också att han knäpper med fingrarna?

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Hamzter95
0

#20 ja, håller med

Liss
0

Jo, jag tror inte Edward tagit med sig "fuck you" från 1918 iaf. :P För min del är Edward väldigt gammalmodig. Jag ser inte direkt för mig att han kör ett finger mot någon:P men men..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆