Vem passar bäst som sin roll?
Ja, svara på rubrikens fråga! Vem passar bäst, vem är närmast sin roll och varför?
Ni kan välja vem som helst, från den allra minsta rollerna till huvudrollerna.
// Lisa, medarbetare på Twilight
Jag tycker att Peter Facinelli(stavas?) passar jättebra som Carlisle, och Jackson Rathbone spelar Jasper bra och Ashley Greene är ju såklart perfekt som sin roll….asså jag skulle kunna hålla på hurlänge som helst, jag tycker alla som var med i Twilight är väldigt bra som sina roller! Men jag gillar inte riktigt han som spelar Mike Newton, han ser liksom inte alls ut som jag hade tänkt mig honom, även fast han spelar rollen väldigt bra…
Men Robert Pattinson är ju såklart perfekt som Edward, och jag skulle inte kunna tänka mig någon annan än Kristen att spela Bella, jag gillar somsagt alla! =)
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Tycker också alla passar väldigt bra i sina roller. Dock känns Mike Newton/Michael Welsch väldigt lika varandra. Om jag skulle se Michael på stan skulle jag förmodligen se honom Mike. 
// Lisa, medarbetare på Twilight

Oj… svårt att välja med instämmer med #1 om Peter… Ser ut som en grekisk gud och fruktansvärt bra i sin roll som Carlisle…
Sen gör Jackson ett bra jobb med som Jasper. Gillar hela Jaspers uttryck i filmen är superbt och tillsammans med Ashley som Alice som även hon är toppen som söta Alice är det så jävla bra.
Dom har lyckats så bra med castingen till filmen =)
Kellan Lutz tycker jag är perfekt som Emmett, samma utseende som jag tänkte mig. Peter Facinelli är helt otrolig i sin roll också. Och Rob Pattinson passar ju såklart perfekt som sin roll, och även Kristen Stewart som Bella. Nej nu fick jag svårt att välja… Men jag tror jag tar Kellan Lutz iallafall! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Ashley Greene passar helt underbart tycker jag!
Hon verkar vara precis som Alice av vad jag har sett från henne. Glad, söt, trevlig..
Jag är orättvist nöjd med alla skådespelarna. Fantastiska skådespelare hela bunten som går in i en perfekt karaktär…
Kan inte välja!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Tycker ärligt talat att alla är otroligt bra till sina karaktärer! Från början tycker jag inte riktigt om hur Kristen Stewart spelade Bella.. Men hon har "växt i mina ögon" efter typ tredje gången jag tittade på filmen ^^

Jag har väldigt svårt att välja, alla passar så otroligt bra in i sina roller… men jag tycker absolut att Rob spelar Edward jättebra, ingen skulle kunna spela Edward bättre men han är inte så "lik" sin roll tycker jag. Rob är så rolig, lite sprallig och så men Edward är ju inte dirket så… Ashley Greene (som Alice… söt, snäll m.m), Kellan Lutz (som Emmett… snäll, rolig) och alla dom andra passar också så fruktansvärt bra! Jag kan nog inte välja… 
Robert passar som Edward helt klart! 
Nä… Går inte att välja!
Måste jag välja så Ashley Greene som Alice. Hon verkar vara en sprudlande och glad tjej utanför Twilight med :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Carlisle och Alice tycker jag är underbara i filmen, så egna.
Men trots att jag inte är förtjust i Robert, så tycker jag han var sjukt duktig i denna film! Han spelar riktigt bra, han kunde verkligen visa sin smärta och kärlek.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Kellan Lutz, han är perfekt som Emmett. Rösten, utseeendet och allt det där som han har. Är precis så som jag har tänk mig han.
Sedan tycker jag också att Alice är underbar i filmen, som MarHai (#12) sa. "så egna". :)
Tycker att nästan alla passar ra i sina roller. Dock tänkte jag mig Victoria med mer rödare hår. (det är en sak jag stör mig ltie på :P )
Dom har fixat i New Moon så Victoria får röda hår #13.
Ja jag tycker som så att alla har gjort ett ypperligt jobb med sina karaktärer. Dem passar faktiskt övertygande bra allihop. Hittills iaf
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

håller med dom flesta här, väldigt svårt att välja, men om jag måste så tar jag Ashley Greene hon är min personliga favorit :) men alla är egentligen favoriter, så det var svårt :P men Ashley får det bli :P
Alla passar sjukt bra i sina roller! Kan inte tänkta mig ngn annan i någon av rollerna faktiskt xD
jag tycker att peter facinelli(hur fasn det nu stavas..) passar hur bra som helst som carlisle.
Men det är många små saker som jag stör mig på på några av dom andra. T.ex. dom två som spelar James och laurent(jag är sämst på att stava namn, jag chansar bara på typ alla…) har väl ändå kort hår i boken,eller minns jag fel?! och eric är finnig i boken… eller jag tror det var han, antingen han eller mike. och ingen av dom är det :P och jag ser inte han som asiat heller…
Alltså, jag tycker dom gör sin roll jäätte bra. Men det är små saker som sagt som jag stör mig på..
och sen när jag läser boken så ser jag framför mig att emett ska vara mycket större. nästan grotesk..
Jag tycker alla passar otroligt bra i sina roller :) Dock har jag lite svårt för Esme eftersom hon var med ett tag i greys anatomy..
Och jag stör mig verkligen på Victorias kläder, även på Jacob och James långa hår..
jag tycker elisabeth passar jätte bra som esme! och nikki som roslie…oxå peter som carlisle…..eller ja alla är otroligt bra! jag är otroligt nöjd med castingen!
taylor är super som jake oxå! 

Robert Pattinson är ju sjukt bra i sin roll! Han ser så artig ut.. Haha :D Carlisle är också riktigt bra. Och Jacob.. Haha - typ alla är ju bra!
Förutom Rosalie och Esmee kanske. För det första tycker jag att deras hår ser jättekonstigt ut (haha är jag knepig?) och så tycker jag inte riktigt att de ser ut som de beskrivs i boken. Esmee beskrivs med mer "runda", gammeldagsa ansiktsdrag, och Rosalie är bara helt enkelt inte som man föreställer sig när man läser boken. De spelar däremot sina roller riktigt bra - det är bara utseendet jag har negativa saker att säga om (ytlig - jag?).
Och så gillar jag Laurent också! Han är ju i och för sig inte alls som jag föreställde mig (står det inte i boken att han har en oliv-ton i hyn?..) men jag tycker han passar så himla bra i sin roll.