Twilightvärlden omringar mig!
Jag måste ju bara få berätta, ni vet med säkerhet att så fort man inblandas i twilightvärlden så är de överallt! Man kommer inte undan, inte för att jag vill komma undan men de är så otroligt komiskt!
Idag var jag och tatuera mig, efter 1 timme så kommer tjejen som jobbar där gåendes med en stor jäkla planch och hon visa upp den för mig. Jo men gissa vad de var för planch :P Självklart -Twilight!! :D Den var skit snygg, var nära på att stjäla den! :D
Innan det så var jag på 22års kalas i tisdags. Då kom vi in på något vänster att jag bara läser just nu och inte kan göra något annat. Då börjar min vän snacka om att hon beställt första boken från Twilight och har blivit varnad att om hon börjar kommer hon inte kunna sluta, så hon skulle inte börja förän efter allt i skolan var klart. Vi tyckte de var riktigt kul att vi snacka om samma böcker och resterande instämde i hur bra Twilight är:P
Mamma och jag sitter och käkar pizza en annan dag, och jag börjar snacka om New Moon etc. Och mamma frågar massor om olika saker. Då hör jag två tjejer bakom oss som började prata om samma sak när dem hörde att Robert Pattinson gör musik med!
Hihi, de är så otroligt roligt och komiskt de här. Jag är fast i en alldeles egen liten värld. Och dem som inte läst böckerna har inte en anning om vad man pratar om:P
Kram på er alla twilightnördar ;)
Har ni några liknande upplevelser?
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jag ser silverfärgade Volvo C30s överallt.. :P
Hahaha! de har jag nog inte ens tänkt på :P

Jaa,alla snackar Twilight(inklusive jag) vissa bara vad är det? Men vissa bara ja jag är inne på min fjärde bok på engelska man bara shit!'
:)))

Haha, jag har hört många prat om Twilight! :P Jag var på mediamart och då visade dom Twilight på en tv och då stog det två tjejer i 16-17 års ålder och en liten tjej (kanske 7-9) bredvid dom.
Lilla tjejen: Åhh, han det där Edward är så söt, jag skulle vilja pussa honom på kinden!
Tjejerna skrattade och viskade till varandra att de ville göra lite andra saker med hohonm.. Och ja, jag hörde allt! 
#4 Nej va gulligt!
Jo.. Man hör saker om Twilight överallt.. Eller snarare så pingar det till i öronen och man lyssnar extra noga när man hör något om Twilight.. Jag köpte serien för ett par dagar sen som present till en kompis och kassören i bokaffären blev alldeles lyrisk och började prata om filmen och böckerna^^
Man ser folk på tågen som läser den, man relaterar olika saker till Twilight.. Man e nere djupt i träsket helt enkelt!
Haha, ja! Och man får förbenat skev bild på killar, jag kommer nog aldrig nöja mig med någon halvbra kille mera inte 

#7 Haha,nu får de passa sig elr?

#7 Haha,alla är väl beroende!

Ursäkta mina fel ovan,jag skrev sååå fel!
#11 Vaa? Hur gammal är din lärare?
#12 50+ skulle jag tro :)
Emma

#13 Haha,o jag som tyckte att de är lysande ungdomsböcker!
ALLTID kan associeras med Twilight!
Iallafall om man är lika besatt som jag… 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag börja läsa böckerna och prata på hur bra dom var å beskriv hur fängslande dom är. Rätt som det var så börjar alla mina kompisar läsa böckerna xD
#14 Min mamma har läst ut alla böckerna :P
Och jag är ju föresten ingen ungdom heller;) tss.. är 22 år!

En kille åkte förbi mig hemma på gatan med sin regskylt..KULLENS stod de..haha

Inatt drömde jag att jag hade en dotter som hette Nessie -_- Påverkad? NÅGOT

Jag bor mitt ute i skogen. Förrut hatade jag det, men nu ser jag det väldigt positivt istället. Undrar varför..
// Lisa, medarbetare på Twilight

En Jacob kanske smyger förbi :D
Haha jaa drömmar. Mina drömmar har blivit väldigt pinsama ibland :P
Varje gång jag hör Muse - Supermassive black hole, så förstår jag inte alls varför jag ser en viss baseballscen framför mig! 

#21 Hoho, jag drömde också det! x) Fast det var min syrras dotter.. Och.. ja, nu börjar det bli lite spoilervarning! :O
#26 Åhh, jag är kär i den låten nu! :P
#26 , jag älskar den låten ^^
jag ser oxå en viss scen framför mej då ^^

#17 Jo,du fick mig att få upp ögonen för dem. :)

#15 Nej det har jag inte sett. :D Hehe,ok alla är väl beroende!
Så är det typ för mig med x) Nu helt plötsligt ser jag hela tiden folk med en Twilight bok i handen eller vad som helst. Härom dagen var jag ute i skogen och hörde "ylanden" och direkt tänkte jag att det bara var jacob och hans kompisar som var där osv. Det är nästan lite läskigt att man tänker så numera.. haha :)

Vi mötte en räv på vägen och jag tänkte direkt på vargar och jacob =)
SPOLIERVARNING: Idag har man varit på zoo i Köpenhamn och man sitter där i bilden och läser Så länge vi båda andas. Man har precis kommit till stycket om när Bella beställer falska pass och sånt. Så tittar man upp och ser en affär som heter Jacob Wolf piano xD