Edward dödar Bella!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En bortklippt scen som Rob och Kristen lyckas göra så HET!

Stör mig på att de bakom dom inte reagerar
Ja, det var nog en annan anledning till att den blev bortklippt. Jag undrar om Rob fick order om att köra upp handen under tröjan på henne eller om det var ett eget initiativ 
#4 Hahah det såg jag inte förens nu xD
Såg allt lite kul ut ;D
Emma

såååå sexigt….
Jag tycker att det bara ser konstigt ut när han har armen innanför tröjan på henne.
stör mig på att den sista delen är samma scen spegelvänd…-.-' Annars var detta väldigt kul att titta på. :) Synd att det inte var bättre kvalité. :|
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Den är antagligen inte redigerad eller nått eftersom den inte kom med i filmen därav den kassa kvalitén antar jag

Ganska snyggt, bakgrunden är ju dock väldigt iskall. :P
// Lisa, medarbetare på Twilight
Finns fler klipp om man söker på youtube. Gillade musiken i denna så därför jag la upp den

men å andra sidan så är det juh edwards fantasier… och han e ju inte vampyr för intet… supersnabb o hinner göra hur mkt som helst på en halv sekund. Därför reagerar juh ingen i bakgrunden… det går ju så fort så de inte hinner reagera….
handen under tröjan…. tja! hennes blod sjunger ju för han! hans eget heroin… o det är väl bara för att förtydliga hur åtråvärd hon är för honom!

Jamen har håller ju på ett tag =) Dom borde iallafall lyft på skallen.
I midnight sun tänker han ju till och med på, att han skulle hinna döda henne innan någon märkte något över huvud taget. Men att dem sen skulle reagera och då skulle han behöva döda dem med. Så jag tycker inte de är något konstigt med att dem inte reagerar. Håller med linhof :)
Annars tycker jag scenen är rätt tuff. Fast hade inte passat i Twilight, precis som "lovebite" scenen dem klippte bort.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

men om det är något som "susar" förbi om man har näsan i en bok så brukar man kolla upp… jag iallafall…
men hur som helst, bra att den inte var med
Aldrig sett det klippet tidigare, men jag tycker att det gått tillräckligt lång tid för att de andra ska märka händelsen.
Håller med om att dte är lite dumt att de bakom inte reagerar, däremot tycker jag att scenen borde ha varit med.
En snabb inblick i Edward tankar så att man verkligen förstår hur gärna han vill döda henne i början för det tycker jag verkligen inte framgår i filmen, det är en ganska stor miss och det tycker jag är jättetråkigt. Han ser knappt arg ut där i början och första gången jag såg filmen (hade inte läst boken då) fattade jag inte att han hade velat döda henne förens han sa det senare i filmen och då kom det som en chock.
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
#19 Nej, jag vet men jag har ju just den verisionen så det är säkert just därför jag tycker de missat det. :)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Jag läste nyss det kapitlet ur Midnight Sun där han beskriver hur han skulle kunna hinna att döda henne innan de andra märkte något. Vampyrer gör ju allt extremt, extremt fort - men klippet visas i slowmotion vilket gör att scenen ser lång ut. I själva verket är den inte många sekunder.
Och att den "andra" scenen är samma som den första fast spegelvänd är ju bara den som lagt upp klippet på youtube som har gjort.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Läste samma kaptiel i MS igårkväll. Visste får han var jääävligt snabb för att hinna med allt

Haha bara jag som inte fattade innan att vingarna på Edward när han sitter ner tillhör en uppstoppad uggla bakom honom? ^^ haha här trodde jag att jag hade hittat ett dolt budskap.. :)
Mmmm, han räknar ju med ca 15 sek för att döda alla andra i rummet innan han tar Bella ; )
Eller var det 5?
#25 Fem 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#4 hehehe..

1# aa
hahahaahahha brja garva , vet inte varför
Det här var väl på tredje disken på dvdn? Typ "Vampire kiss montage".