Nytt bokomslag till New Moon?
Bokomslaget till nytryckta New Moon-böcker, tycker det är redigt nice!! Men det är väl inte samma bild som till den första film-postern? Men måste säga att jag föredrar böcker utan bilder på karaktärena. Dels för att jag tycker om att fantisera ihop hur de ser ut när jag läser, och att det helt enkelt är snyggare.. Vad tycker ni?

#0 är inte samma som postern nej, Edward och Bella ser lite annorlunda ut. Antagligen en bild från samma fotosession dock :)
#1 är sjukt snygg! Wow!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#3 Håller med. Bella ser kluven ut, Jacob lite "överbeskyddande", Edward syns som i en hallucination precis som det ska vara… Sjukts snygg.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Gillar som de andra #1 mest! Vädigt snygg!

#3, #4, #6 Haha ja när ni säger det så.. Representerar ju faktiskt boken riktigt bra. Och sjukt snygg bild. Men… Är ju en "team Edward", eller vad man ska säga, så ser honom gärna mer på bild ;D Haha!

Vad snygga de var, vill ha! Fast jag tycker omslagen som är nu är så grymt snygga också :)

#1 va snygg…
Till en början gillade jag inte alls #1. Men nu när jag har tittat på den ett tag, så älskar jag den verkligen! en lite detalj jag gillar är "The Wolf Pack" längst ner. Och hur Jacob ser så överbeskyddande ut, allt beskriver väldigt mycket om hur boken är. 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything