Eftersom det är en nyhet på Discshop så fick den hamna på Nyheter… visste inte riktigt vart jag skulle lägga den! 
JAG VILL SÅ GÄRNA, men jag tror att min sambo tyvärr skulle idiotförklara mig, alternativt vägra sova i samma rum som mig när jag dreglar ner kudden (tänk att somna på, PÅ, Edward!)
Jag funderar på om det är värt att kasta ut sambon för att få bäddsetet :P
#1 Jag flyttade den till allmänt ;)
Lite för dyrt för mig… Haha :P
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#2 HAHA ;)
Nej, såhär långt vill jag inte gå med min hysteri.. Dessutom tycker jag inte bilden är särskilt vacker. Det kunde vart äpplet, lite mer diskret. 
// Lisa, medarbetare på Twilight

#4 Håller med! Tycker inte att den där bilden är så fin… Bella ser så annorlunda ut och Edward är inte alls lika fin som han är i filmen! Och varför står Alice så långt bak? Tycker att hon har större plats i böckerna än Rosalie och Emmet..
Håller med #4 till 100% Edward ser bara ond ut :S

Jag skulle gärna vilja ha hoppas det går ner i pris snart för det var lite dyrt för mig, men ska nog ändå vänta tills det kanske kommer ett finare motiv :)
#2 hahahahaha! :D
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#9 åååh Edward :D fast han ser så arg ut :P
Jag vill också ha det, men jag hatar känslan av nytt påslakan! Haha jag tycker det blir så stelt! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Skulle också hellte ha något subtilt som bokmotiven eller liknande.
hehe, #9 har jag som planch, tror sambon skulle bli galen om jag kom med såna påslakan oxå, men jag funderar seriöst på det, fast jag hittade dom inte inne på discshop..