Familjen Cullen i the sims
Haha! Snyggt du ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tack ;D
Alice och Jasper var ju grymt lika!
Tack, dom blev jag också rätt nöjd med :D
#3 Håller med!
Haha, bra gjort! Har själv suttit och gjort hela Forks! Men, eftersom vi formaterade om datorn för ett tag sen, var jag ju tvungen att installera om spelet igen, så det försvann! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
#5 Tack :D
#6 Haha oj, vilket projekt! jag gjorde deras hus också, men det blev jättedåligt, jag gjorde helt fel typ =P
Va jobbigt att det försvann! :(

Riktigt fint! 
#7 Jo, det var verkligen jobbigt! Men nu ska jag snart börja bygga upp det igen! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Snyggt jobbat, jag ser vilka som är vilka iaf!
gu va snyggt!! önskar ja aldrig sålt mina sims :( Du kan ju alltid ladda ner husen på thesims.se ;)
#8 tack ^^
#9 okej =)
#10 Tack, va bra då :D
#11 Tack :D Jaha, va nice, det visste jag inte :D

fan, det här ska jag prova :D jag har juh nattliv, och där finns det juh vampyrer på riktigt ;)
#13 precis ;D Jag gjorde dom först med vit hy (inte för att do, har det, men ändå ;P) sen har jag ett fusk så att när jag spelar dom så kan jag göra dom till vampyrer ^^ dock så bränns dom av solsken, men ja ghar fusk mot det med ;) men dom glittrar inte :(
#3 Word!
Snyggt ;)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Kreativt! :)

#14 vill du lära mig det knepet ? :D <3
#17 när du är i kvartet så trycker du ctrl+shift+c å så skriver du in boolProp testingCheatsEnabled true/false Sen om du ska göra en ny familj så trycker du shift + N där du skriver in efternamn, då kan du välja vit hy. Men sen när du är å spelar familjen så håller du inne shift å trycker på människan å klickar på mer.. så kommer det fram "make vampire" ^^ å för att de inte ska dö i soljus så gör du ctrl + shift + c å skriver motiveDecay on/off.

17# vad du än gör klika inte på error.
haha va kreativt XD ser absolut vilka som är vilka

Hmm har inte fatttat va det är som är kul me sims men det kanske är för att jag börjar bli gammal hihi.. men snyggt gjort!

#18 tack så mycket ! :D

#18 har prövat fusken. men ingenting funkar för mig :(

Haha, riktigt snyggt gjort!
// Lisa, medarbetare på Twilight
#19 tack ;D
#20 Tihi, det är jättekul jue :D Tack ^^
#22 okej.. det är så jag gör iaf, är du säker på att du stavar allt rätt?
#23 tack :D

nu funkar det igen , det funkade när man skrev Boolprop och inte boolProp ;) för alla er andra som vill prova då. Det enda som inte funkar nu är det där med solen. shit, dom dör juh bara hela tiden
(inte för att jag sparar, men iaf ;) )
Okej, det e visst liteolika hur man ska göra med stora å små bokstäver.
Okej.. jag tror jag skrev rätt där, annars kan du googla på det så får du fram det =)
Alice och Jasper var så jävla lika asså ! Resten blev också grymt snygga
#27 Okej :D Tack ^^ tihi, jag satt i ett antal timmar (A)
#28 Tack :D :D
#11 Vart hittar man det husen? Jag kan inte hitta dem :(

Fräckt :D