Twilight iFokus

Twilight

Etikett: filmerna
Läst 450 ggr
Haztparken
0

Är alla filmer redan inspelade?

Asså dom har väl inte redan spelat in alla filmer från Twilight till Breaking Dawn. Andra filmen kommer ju nu till hösten.

För om man går in på youtube så kolla ja runt lite på Twilight å ville sedan kolla om det fanns någon New Moon trailer men hittade bara "fanmade". Men ja kollade runt och undrade hur har dom fått tag i allt detta´material?

Sedan såg jag material från Eclipse och Breaking Dawn.

För jag såg vad som hände vid strandhuset i sista filmen (en liten snutt) på youtube och det var Edward och Bella.

Hur kan detta komma sig?

Endroppeihavet
0

#1 Det låter ju som något ihopklippt?

Har du en länk?

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

LaSadie
0

Säkert på att det var dom? För det är bestämt att de ska spela in Eclipse men inspelningen börjar ju inte än.

Haztparken
0

Nä asså var någon vecka sedan jag såg detta man kanske kan söka på Breaking Dawn trailer? Fast det står nog fanmade efteråt men prova

Anna
0

Eclipse börjar spelas in i augusti. Inget tidsschema är satt för Breaking Dawn än, men den kommer på bio 2011 antagligen.

Det finns inget material från Eclipse eller BD på nätet eftersom sådant material inte exsisterar. Fanmade-trailers gör folk genom att klippa ihop scener från andra filmer och redigera dem på ett sådant sätt att de passar in i handlingen för Eclipse/BD.

Det finns massa fanmade New Moon-trailers där klipp på skådespelarna ur andra filmer i andra sammanhang har klippts ihop så att det ser ut att föreställa den riktiga New Moon filmen. Skicklighet och tålamod… :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Haztparken
0

Jaha för då är väldigt duktiga för i den sista boken som ja berätta så fattar ja inte hur dom har gjort när dom är i vattnet, ofattbart

Anna
0

#5 Menar du den här? De vattenscenerna föreställer inte Rob & Kristen utan två skådespelare ur filmen The Beach.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Splachfotografen
0

jag har sett typ som trailers på alla böckerna, som ska bli film.