Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 908 ggr
Anna
0

Skådespelare till Eclipse sökes!

Den 2 juni ägde auditions till följande roller i Eclipse rum:

Leah Clearwater: Kvinna, 19 år. Är Seth's storasyster, och den enda kvinnliga medlemen av La Push Wolf Pack. "Hon är lång och slank med vacker hy och kortklippt svart hår. Hon skulle vara den vackraste om hon inte gick runt och var grinig och arg pga hennes krossade hjärta.

Seth Clearwater: Man, 15-16 år gammal. Han är lång och bänglig pojke med ett stort, 'happy grin'. Seth har Jacob som sin idol. "Svart hår, slanka muskler, tänk en simmares kropp.

Riley: Man, 19-21 år gammal. Ser bra ut! har blont hår, "ren" klippning och har en muskulös kropp. Är en collegekille som senare faller offer för Victoria. Han är i sina tidiga 20s och Riley är en "nyfödd" som blev skapad av Victoria som ska vara ledaren av Victorias nybildade "nyfödda" army. Han följer med Victoria i hennes försök att döda Bella Swan.

Vet ni några skådespelare som ni tror skulle passa till dessa roller?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[belewiien]
0

Se mig kanske som konstig men den ultimata "college-killen" är ju ändå Chad Michael Murray och honom skulle jag absolut kunna se som Riley!

Angående de andra har jag ingen speciell skådespelare i hjärnan ännu. :)

Anna
0

#1 Kan faktiskt hålla med om att Murray skulle passa riktigt bra som Riley utseendemässigt. Skådespelarmässigt vet jag inte dock, gillar inte den sortens TV han gjort tidigare ;)

annaattlid.se

[belewiien]
0

Precis, han är lite väl känd för sina tidigare produktioner och han spelar mest på snygghet och inte skådespelartalanger.

Endroppeihavet
0

E inte han lite för snygg på något sätt?

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Hausswolff
0

Att han är snygg är ingen nackdel, jag blev förvånad över Victoria och Esme i första filmen - alla vampyrer beskrivs som "enastående" vackra, så vad tänkte man där? Fast det är klart, Aro och Caius framstår ju inte som några skönheter, ens i böckerna…

Zac Efron kan kanske vara ett alternativ annars, han ser lite onaturlig ut redan från början… Fast han ser kanske för snäll ut.

Q'orianka Kilcher eller Melonie Diaz som Leah och Josh Hutcherson som Seth kanske…?

Anna
0

#5 Jag tycker både Rachelle (Victoria) och Elizabeth (Esme) är slående vackra!

Jag googlade på Q'orianka Kilcher och måste faktiskt säga att det är nästan exakt så jag föreställt mig Leah!

annaattlid.se

Endroppeihavet
0

ABSOLUT inte Zac Efron… !!!

Hausswolff
0

Eller Ryan Sheckler som Seth…

Kristin Kreuk som Leah, eller Leighton Meester (hon ser redan lite bitter ut). Eller nu vet jag! Freida Pinto! Hon kan bli en perfekt Leah!

Anna
0

Freida! Varför tänkte jag inte på henne… Hon passar också jättebra!

annaattlid.se

Hausswolff
0

#6 - Jag har också tänk mig Leah så, men inser nu att Q'orianka kanske inte blir lika vacker med kort hår… Men Freida Pinto blir nog.

#7 Vaddå, Efron är väl snitsig? Flört

Alltså, var inte så låsta i gamla invanda mönster utan försök tänka outside the box. Jag var lite tveksam till Cedric Diggory som Edward Cullen först… Men det blev ju ganska bra. :-)

Livzson
0

Freida är precis som jag hade tänkt mig Leah!

Ska bli kul att se vem som rollen som Seth.

// Lisa, medarbetare på Twilight

twilight4ever
0

Aldig i livet att Zac Efron ska vara med i filmen ! Jag är emot att någon från HSM ska vara med !

Endroppeihavet
0

#12 nickar vilt!!

#10… Alltså.. han är för… usch.. Jag blir illamående.. näh.. fy!

Anna
0

Har hört att det spekuleras om att Tom Felton (känd som Draco Malfoy i Harry Potter) ev ska spela Riley?

Såhär skrev han på sin twitter under gårdagen:

i keep getting asked if i'm being cast as Riley in Twilight! I'll let you all know if so!!!

Spännande! Jag tror faktiskt han skulle kunna passa bra.

annaattlid.se

Liss
0

Haha.. spännande. Ärligt talat har jag tänkt mig Riley PRECIS Tom felton i Harry potter. Jag såg inte honom som speciellt snygg utan bara blond och grym- som draco som sagt.

Fast de kanske skulle vli lite lustigt om han spelade honom ändå. Kanske skulle bli lite för fast i att han är Draco! :P

Men men, ingen himla snyggve/pojkfjutt som Efron eller Murray enligt min mening. De blir skumt!

Annars vet jag inte alls vilka som skulle passa som dem andra.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[belewiien]
0

Men Tom Felton är inge snygg… haha men han vet ju hur man spelar elak så varför inte? Flört

twilight4ever
0

#14 Låter bra !

Anna
0

Sitter och tittar på en av mina favoritfilmer, Sunshine, och kom att tänka på att Cillian Murphy skulle kunna passa som Riley, enligt mig iallafall.

annaattlid.se

sotgurkan
0

12 # aa , hänger på*

twilight4ever
0

#19 BRA !

emms
0

#18 Han var ju jättebra! :D Typ så som jag har tänkt mig ^^

Emma

Marija
0

#18 Definitivt….

Men inte Efron. GUD NEJ….

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Endroppeihavet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#18 Han är lite lik Tom Welling från Smallville ^^