Twilight iFokus

Twilight

Etikettskådespelarna
Läst 882 ggr
Maja
0

Rob: Snyggast i världen?

Robert är nominerad till en av världens snyggaste män. Vad tycker du? Rösta!

Vanity Fair

Marija
0

Gud nej! Edward däremot!

Blev totalt förvånad, vart finns Cristiano Ronaldos namn? Förvånad

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Anna
0

Världens snyggaste är han inte. Snygg är han Flört

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Maja
0

Nej, jag röstade inte heller på honom, jag lade min röst på Depp! =)

Anna
0

Jag röstade också på Depp.

Ser att Rob redan har 77% av rösterna.

annaattlid.se

Hamzter95
0

Jag röstade helt klart på rob :)

ciss
0

Rob :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Abico
0

Nah. Jag gillar inte Pattison alls ;)
Jag röstade på Clive Owen, han ler så vackert och har ett intressant ansikte tycker jag :P Och så är han grym i King Arthur.

Hanna 

Anken
0

Nae, tycker jag verkligen inte. Kommer inte ihåg vem jag röstade på men jag tror det var Leonardo eller Clive. Troligtvis Leo.

TerriZue
0

Nej,d et rä han inte… Edward skulle kunna vara nominerad men jag vet inte om jags kulle ha röstat i alla fall. Jag struntade i att rösta för jag kna inte säga att jag tycker nån av dem är snyggast i världen… 

Jag har alltid vänt mig lite mot strömmen, Brad Pitt, David Beckham och Leo och alla de där som alla alltid tycker är så snygga tycker däremot jag ser urfjantiga ut… jag skulle aldrig nånsin kunna sjunka så lågt att jag kallade Brad Pitt snygg… jag tycker han är urful och Bechan och Leo tycker jag bara ser fjantiga ut. :P haha! Men det blev visst lite OT här nu… 

Men hur som helst… skulle jag ha röstat (och skulle han ha funnits med) så skulle det då antagligen ha blivit Edward… men jag vet fortfarande inte säkert… :P

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Papaya
0

Ot, men har inte Depp vunnit detta en gång redan eller var det världens sexigaste man? :P

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Marija
0

#7 Visst är det han som är med i King Arthur! Tyckte att jag kände igen honom men var inte säker på om det var han… Jo han är riktigt bra där.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

hhannaz
0

Jag röstade på Rob Pattinson, för jag tycker han är snyggast av dom nominerade! Oskyldig

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

hhannaz
0

Oj, jag såg nu hur mycket Rob leder med! Helt otroligt ju! Skrattande

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Endroppeihavet
0

Alltså… Jag tycker inte världens snyggaste män fanns med på den där listan.. Bara de "populäraste just nu"

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Anna
0

#14 Håller med!

"Snyggast just nu" skulle passa bättre ;)

annaattlid.se

Abico
0

#11 - Japp. Grymt bra film för övrigt :P

Hanna 

mbwj
0

Det fanns ganska många, men jag röstar endå på Rob för att är snyggare än dom andra… fast jag kan nog inte säga att han är snyggast i världen. Flört

Endroppeihavet
0

#15 Mjae.. Med tanke på att jag tycker flera av skådisarna i Twilight är snyggare än rob pattionson så.. mjae.. "populärast just nu" fungerar bra..

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Livzson
0

Jag har ingen aning om vem som är världens snyggaste man..
Dock är iallafall Rob EN av alla.

// Lisa, medarbetare på Twilight

MrsJasperHale
0

Jag fattar inte hur han ens kan finnas med i omröstningen, än mindre hur han kan ha 59% av rösterna, medan Johnny Depp bara har 10% och Hugh Jackman bara 4% :S Robert är bara…. eeew….

Hamzter95
0

#20 ursäkta men robert är så j'vla snygg! Och att han har 59% av rösterna förklarar ju att han är HET!

Metinia
0

Nej, nej! Det tycker jag inte alls att han är. Tycker om hans egna, "privata" utseende, däremot är han väldigt snygg som Edward. Tycker han ser för slufsig ut som sig själv. Så nej, jag tycker definitivt inte att han är världens snyggaste.

emms
0

Jag tycker inte man kan dömma för att dem har lite skitigt hår osv. Tänk er Robert som riktigt välvårdad istället :).

Emma

MrsJasperHale
0

#21, men det tycker inte jag, jag tycker snarare the exact opposite… Och att han har 59% av rösterna bevisar bara att det är många OME-fans som röstar.

Hamzter95
0

#23 precis :) Inte alltid själv man orkar göra iordning sig :P

Liss
0

Haha, ja inte var världens snyggaste med iaf. Jag tror inte ens det finns någon världens snyggaste, eftersom en person är vacker i betraktarens öga :)

Hihi.. snyggast just nu, inte mr right utan mr right now! :D Och ja, de är nog killarna som är populärast just nu helt enkelt.
Jag röstade iaf på Pattinson eftersom han var den snyggaste av dem bilderna som fanns. Johnny Depp är bara snygg i PoC och Brad etc har jag nog aldrig tyckt är riktigt sådär..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Anna
0

Aftonbladet har en liten notis om Rob idag… :)

annaattlid.se