Läst ut Om jag kunde drömma

oh, grattis :D ja, haha, nu har du som sagt "bara" 3 böcker kvar :) och jag kan lova att dom är lika bra :D

#1 heh okej =)
Nu är du en bit påväg! 
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag tror nog att några är avundsjuka på dig nu eftersom du har så mycket att se fram emot ;) Jag har två böcker kvar. Vill nästan dra ut på det så det räcker länge :)
Jag är nästan klar med sista, det är jättetråkigt :(
läs om dom då :P men jag har läst 1 an men jag tycker 2:an verkar sämre för jag gillar edward :P

SPOILER
Jag håller på med 2:an nu och den är jättebra jag fick tårar i ögonen när jag läste när han lämna bella =( så sorgligt

#7 usch jag fick oxå tårar i ögonen när jag läste tvåan :/ men den var så bra att jag inte kunde sluta läsa heller! läste ut den på 6 timmar tror jag (A)
Åh, jag avundas dig som inte läst resten än, jag läste ut sista i förrgår och nu känns det…TOMT!

#9 ja,, jag vill läsa böckerna för att de är så bra men ändå vill jag ju inte att de ska ta slut =( :P Men när man läst alla får man väl läsa om de =)
Jag har precis fått tag på alla utom första boken på engelska, så nu blir det att börja om igen, då har jag åtminstone nånting att roa mig med i väntan på nästa film. Finns ju Midnight Sun också, första boken ur Edwards perspektiv, har ju läckt ut 12 kapitel som nu finns att läsa på Meyers hemsida :D

Jag är på den sista och vill inte att den tar slut…

Vad bra att du har läst ut den första:)
Dom andra är oxå bra. Jag har läst ut dom och ska börja läsa Om jag kunde drömma igen.

Grattis, nu är du förmodligen totalt fast! 
// Lisa, medarbetare på Twilight

#14 hah ja absolut ja kunde nästan inte slita mig ifrån den första boken,, har börjat på den andra nu och den är väldigt spännande och också jättebra men den e sorglig också
Håller med, andra är fruktansvärt sorglig, jag kommer dränka biografen misstänker jag, kommer om inte annat att bli första gången jag gråter till en biofilm, det är jag säker på.. maw..
Så synd att den tog slut =( Men har ju 3 till böcker att läsa :)