När läser du?
Ja, vid vilka tillfällen och vid vilka tider på dygnet tar du dig tid att läsa ur någon av böckerna?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag läser oftast innan jag ska sova, ett/ett par kapitel ur Breaking Dawn för tillfället.
Annars om jag sitter ute och solar brukar jag ta med mig en bok också. Eller om strömmen går/det åskar så man måste stänga av datorn ;)

såå fort jag kan få läsa.
Oj, ja.. Det blir på bussen till och från jobbet på helgerna!
Under vardagarna har jag 8273654 sidor studentlitteratur som ska läsas så då vill man inte gärna läsa när man är ledig! ;)

så fort jag kan läser jag typ ;D
Olika. När jag inte har något annat för mig, oftast på kvällskvisten.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Jag är som mest kreativ och pigg på natten, så jag brukar sätta mig vid brasan och läsa efter tolv någon gång. Då är allt tyst och mörkt.
// Lisa, medarbetare på Twilight

På natten innan jag ska sova…Eller på dagen, men då brukar jag inte kunna koncentrera mig lika bra.
Morgon och kväll, ligger alltid i sängen och läser.
http://www.regret-nothing.com
Om jag vaknar tidigt och inte kan somna om läser jag även då 

oftast på kvällen innan jag ska sova så läser jag några kapitel :D

Jag läser oftast på kvällen som dom flesta… men ibland kan jag också läsa på dagarna, efter skolan. 
Väldigt olika, just the Twilight Saga läser jag i princip bara när jag ska kolla upp något (är väldigt fascinerad av detaljer och vill gärna kunna alla utantill) och då fastnar jag helt enkelt och läser sådär halva boken innan jag slutar. (Hände typ igårkväll och i morse.) Jag har i och för sig bara Om Jag Kunde Drömma, och ingen utav de andra, så snart kan jag verkligen allt ur den, men inte så mycket ur de andra,
. (Måste ta och köpa de andra!)
Förövrigt så läser jag allmänt den bok jag håller på med (läser nästan alltid en bok, förtillfället His Majesty's Dragon) en liten stund innan jag går och lägger mig. Är den bra brukar den hänga med till matbordet varje gång jag ska äta också, hatar att bara sitta och äta, blir så uttråkad av det. Så jag sitter väldigt ofta och läser vid matbord tillsammans med frukosten eller middagen typ.
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Så fort jag får ledig tid läser jag! Vilket oftast är på sena eftermiddagar och sent på nätterna… Eller jag brukar ju oftast glömma bort tiden när jag läser så det blir väl på sena eftermiddagar till sent på nätterna…
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Innan jag går och lägger mig och om jag orkar ta med boken så läser jag på vägen till och från skolan.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
På helger brukar jag läsa på eftermiddagen, annars läser jag innan jag ska sova. :) Nu har jag i och för sig läst ut Breaking Dawn, men när jag läste dom så x)
Sen jag läste ut böckerna har jag bara läst ett fåtal böcker. När och om jag läser så sker det på kvällarna.

Har bara läst en av böckerna, köpte den i förrgår och läste ca 1 timma då, sedan läste jag några timmar igår och då läste jag ut den. Så jag läser tills jag läser ut boken helt enkelt, läser snabbt så en av dessa böcker tar oftast bara några timmar :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag läser varje sekund på dagarna ! 

på toa mestadels 

I sovrummet, i mörkret då det är tyst och lugnt. Eftermiddag och kvällar/nätter. Så läser jag tills boken är slut.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Tja, jag läser så fort jag får en sekund över… ibland händer det att jag abra hinner läsa några rader eller liknande men det är bättre än ingenting. ;)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Läser nästan alltid något på kvällen innan jag ska sova så det brukar bli då oftast. Även på eftermiddagar och raster i skolan kan jag läsa om jag inte har något annat för mig. Läser jag en riktigt bra bok sträckläser jag oftast den så då kan jag sitta och läsa den nästan hela tiden.
ALLTID JU ;D haha
#27 Undrar jag med… Jag kommer vara utan internet någon/några veckor när vi flyttar, man kan ju undra vad jag ska göra under den tiden! 

#28 Lite OT här men,
Är det klart när du flyttar?
// Lisa, medarbetare på Twilight
#29 Vi skriver på kontraktet 1 augusti, så någon vecka innan 1 augusti blir det. Fast om någon kan ta denna lägenhet vi bor i nu tidigare än så kan vi flytta innan dess, men antagligen 1 aug!

Jag läser så fort jag får lite tid över :) Men hemma oftast, jobbigt att släpa runt på en bok… Och helst ute i hammocken när det är soligt, underbart!
så fort jag kan !!<3

läser på kvällen innan jag lägger mig. Läser ungefär 2 kapitel men iband blir det fler (;

läste varje kväll/natt innan ja la mig och när jag hade tid under dagarna.

jämt…
Nu när jag läst dom ett par ggr… Bara innan jag går och lägger mig när jag känner twilightsuget..
Men när jag började läsa dem… Jag tog "ledigt" från jobb och skola och satt hemma i två dar och läste ut alla 4.. Jag kunde inte fungera som människa innan dom var utlästa!