Eclipse börjar filmas 17:e augusti!
I en intervju med Nikki Reed som MTV gjorde, avslöjade hon att Eclipse börjar filmas den 17:e augusti!
Här hittade jag intervjun!
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Oh, så snart? Riktigt spännande!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Själv trodde jag att de skulle börja senare, men det prel. release datumet är ju 30 juni (har jag för mig?) så det kanske är dags att börja filma då, om dom ska hinna! 

Vad roligt =D Längtar så mycket

trevligt 
Oj vad kul =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Holy, skådespelarna har snart inget liv alls!
Men gud vad roligt det spelas in så snabbt iallafall =)
// Lisa, medarbetare på Twilight
Jaa!! Kul, att man slipper vänta så länge innan man får nya uppdateringar av en helt ny film.
Men är det isf det här året för isf har ju inte ens NM haft premiär än? ;P
Åh vad roligt det ska bli att få se den filmen, den ser jag nästan mest fram emot!
GUUUUUUUULD :D

Helt otroligt att man kan börja planera något sånt här så pass tidigt.
#10 Det tycker jag med.
Jag vet inte hur länge de planerat att spela in Eclipse, men så hemskt många månader kan det ju inte ta!
Antaglingen gör de den lite i förväg för att effekterna kommer kräva en hel del efterarbete och animering, plus att många ur the cast har fått roller i andra filmer som de måste ha tid att spela in innan Eclipse-premiären. Rimligt?

#11 Rimligt.
Herregud, filmerna kommer slås ihop. Breaking Dawn och Eclipse kommer krocka om allt ska spelas in så fort. Dubbelt upp för skådespelarna!

Tidsmaskinen var är du? 
#15 Haha, det kanske är rätt tid för att uppfinna en? 
Jättekul :)

att de har så brottom med filmningarna kan ju ha att göra med att de åldras…skådisarna…och det gör ju faktiskt inte karaktärerna…
#19 Finns massa knep för att få personer att se yngre ut än vad dom är, smink etc ;)
Fast Robert är ju redan 23, han är ju 25 innan Breaking Dawn är färdiginspelad, så jag kan absolut förstå att de vill skynda på allt - han ska ju spela 17!
E md min kompis nu och jag sitter här "oh, jag längtar" hela tiden och gissa om hon tkr jag e knäpp. Hon e efterblivenunge, ska snart kolla på Twilight md henne

Hur ska de hinna med sista filmen innan alla har åldrats ytterligare?

#23 Filminspelningar går nästan ihop med varandra för att försöka minska tiden. Sen gör ju sminkningarna väldigt mycket. Tror inte de borde åldras så mycket egentligen..