Tatuera in autograf?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Måste erkänna att det är häftigt, men känns väldigt obetydelsefullt och jag är en sådan som aldrig i hela mitt liv skulle tatuera mig om tatueringen verkligen inte betydde något, så jag säger big no-no 
Jag vet inte riktigt vad jag tycker…
Men jag har själv tänkt att tatuera något twilight-relaterat/citat (långt upp på ryggen, till höger) när jag fyller arton, men har inte bestämt mig än… 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Haha, jag skulle göra det om jag fick!
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

#1 Robert Pattinson betyder kanske betyder jättemycket för henne ? För mig också :) Men jag vet inte jag ska nog aldrig tatuera mig men om jag skulle tatuera mig kunde jag tänka min något Twilight relaterat såklart
#5 Om hon var vän med honom så absolut! Om han kände henne. Nu vet han ju knappt att hon existerar. Då tycker jag det känns löjligt bara, faktiskt. Han är precis som vilken annan människa som helst och han borde behandlas som det också, slippa alla kvinnliga fans som vägrar inse att han inte är deras drömkille.
Jag är bara ärlig :P

#6 om hon var vän med honom skulle det väl inte ens behövas nu är hon antagligen inte det och då kan det vara kul att ha hans atuograf intatuerad eftersom hon antagligen verkligen ÄLSKAR honom och jag ser inget fel med det men såklart har alla olika åsikter :)
Haha, tänkt när h*n slutar att gilla honom ;)

jag skulle nog göra det,det är ju lix bara hans autograf,skulle va en annan sak om det stod I love Robert Pattinson!
och om jag nu skulle sluta gilla honom,så har han ju ändå vart min favorit,så det skulle inte göra så mkt om jag hade hans autograf som tatuering :)
#7 Fast enligt mig kan man inte älska någon man aldrig träffat, då älskar man bara hans yttre och det är ytligt. Enligt mig :)

Jag tycker den var ganska cool, men jag själv skulle nog inte vilja ha en sådan tatuering… jag skulle faktiskt vilja ha något Twilight-citat eller liknade vid foten 
Ett citat skulle jag också kunna tänka mig dock, för det finns väldigt många vackra citat ur böckerna som man kan associera sig med och som betyder något!

#6 håller med dig till fullo där! Tycker samma
Sen visst hon gillar honom jättemycket nu, och nu kan jag ju inte tala för henne men är man lixom säker på att man känner samma sak om 10-20 år? När sagan om ringen kom ut ÄLSKADE jag Elijah Wood, jag skulle gifta mig med honom, nu? Hade jag tatuerat in hans autograf då hade jag aldrig visat den för någon nu.
Jag skulle aldrig tatuera någonting som stod i en bok, känns väldigt osäkert då jag vet att jag inte vill ha någon gammal hängig tatuering när jag är gammal.
Alltså okej att folk älskar Twilight men snälla, tatuera sig för att visa detta? OM jag nu någonsin skulle göra något sådant skulle det krävas att det var Robert Pattinson i egen person som tatuerar in autografen på min handled!

#10 men är det något fel ifall man är ytlig ? Har man inte träffat nån är det mest det ytliga man kan gå efter, förresten kan man titta på intervjuer och se hans personlighet m.m musk och liksom väldigt mycket Förresten vad spelar det för roll om man är vän med han efter ett tag kanske man inte är vänner längre och är det kul då och ha tatueringen ? nej.
#13 Just därför om man inte tycker lika om 10-20 ska man väl inte göra en tatuering ? är det en blomma,citat,namn vad som helst och efter 20 år gillar man inte just den saker då spelar det inte nån roll vad det är …
#15 Enligt mig är ytlighet ingent positivt.
Och det är just pga det du nämner som jag inte tycker att man ska göra förhastade tatueringar, utan tänka läääääänge tills man hittar något man vet kommer betyda något resten av livet.

#15 Som Attlid säger ska man tänka efter väldigt noga innan man gör det, vet du hur ont det gör att ta bort en tatuering? Du kan ju fråga alla dem som tatuerat in sina pojkvänner/flickvänner och blivit så svikna att de inte vill behålla tatueringarna med deras namn
Jag menar inte att hon inte får ha Robs autograf tatuerad på armen om hon nu vill det, och som du lägger fram det så verkar du få det som att hon inte skulle ändra sig om 10-20 år? Vem tusan vet om de gillar samma sak flera år frammåt?
Jag skulle kunna tatuera in namnet på min första häst för att hon BETYDDE otroligt mycket för mig och hjälpte mig igenom en del svåra tider, men jag skulle inte få för mig att tatuera in en autograf från en person som jag aldrig ens träffat, och lägg nu märke till att jag talar för mig själv och inte andra.

#17 Alltså jag säger inte att alltså ja det gör ont att ta bort en tatuering jag tänker inte fråga för alltså åh du har missuppfattat men jag menar inte att man inte ändrar sig inom 20 år jag menade att man gör antagligen det…

jAg skulle aldrig göra det…

Ärligt talat…lite överdrivet asså……

Holy shit. Men ja, det är iallafall hennes kropp. Hon har rätt att tycka och göra vad hon vill.
Men jag skulle dock aldrig göra det.
// Lisa, medarbetare på Twilight

En tatuering är något som man har kvar hela livet och som kan beskriva, eller påminna om just hur tiden var när man gjorde den och jag tycker att det inte är något fel alls med att tatuera in hans autograf. Däremot är det inget jag skulle göra själv. Men jag skulle kunna tänka mig att tatuera in något som har med böckerna att göra, eftersom dom betyder mycket för mig.
Med böckerna menar jag att tex tatuera in Cullen Crest går bort helt, det är Steph jag gillar och supportar, inte regissörerna. 
Eeh, nej, jag skulle aldrig göras så. Haha, kul när människan är 70 år och ska berätta för sina barnbarn "Jo, det var så att det här är en autograf från en kille som spelade vampryr när han var ung!" ;)

En annan sak man får tänka på när man tatuerar in något som har med en person att göra, är att man ska kunna stå för det sedan, även om personen visar sig vara helt annorlunda än man trodde från början. Hoppa inte på mig nu, men hur kul är det för dom som har tatuerat in Michael Jacksson på armen? Heheh.

#24 de kanske inte har nåt emot han fortfarande elr alltså de kanske gillar han lika mycket som förut ? =) Men ja med en tatuering ska man såklart stå för det sen och tänka över det väldigt mycket!

skulle vilja ha det men tänk sen när man blir äldre vilken ongest :O
Har läst att någon gjorde det samma med Britney Spears autograf. Dumt. Rent ut sagt dumt är det. Jag gillar inte tatueringar särskilt mycket om det inte är något som betyder så mycket att man skulle kunna dö för det och förlora allt för den, vilket jag knappast tror några fans skulle göra för Robert om de en dag stod för det valet.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Finns ju en positiv grej med det… Man tappar aldrig bort autografen 
#28 Haha! Sant!
Men, man kan heller inte sälja den sen då stjärnan dör. Eller kan, kan man ju men…
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Äsh, man lever bara en gång!

Nja en autograf var nog lite för mycket, men ett citat skulle jag gärna tatuera in! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

jag skulle i så fall tatuera in so the lion fell in love white the lamb
men ändå inte :/
haha.. det är ju lite coolt tycker jag! men jag skulle själv nog inte göra det, finns andra mer betydelsefulla saker jag skulle vela tatuera in istället :)

extremt, lite korkat tycker jag… bätte med citat ut boken eller dyl. tror inte den kommer vara lika ball om tex 10-20 år…
Hehe, Jao. Jag skulle personligen inte tatuera in ett mänskligt namn, oavsett om de var en autograf eller en annan fonttyp. Namn kan vara svårt att stå för i det långa loppet och har man inte ens träffat människan känns det än mer bedrägligt.
Nu säger jag att alla får göra precis vad dem själva känner för, de är deras kropp. Men att tatuera in en autograf från en kille som spelat en stor roll, och enbart därför i stort sätt. Ja som Attlid skrev, yttligt som bara den.
Skulle jag bli kändis skulle jag nog tycka de var riktigt läskigt om någon tatuera in min autograf :P
För övrigt är tatueringar rätt speciella för min del. Man bör självklart tänka över de länge innan man gör något, för den sitter där och de är inte billigt eller smärtlöst att ta bort en igen.
Men.. en tatuering står också för en viss tid för min del. Jag skulle aldrig ångra en tatuering för den står för något speciellt som var just då. Och att man blir gammal skulle jag aldrig någonsin tänka på som ett stopp.. tråkigt att leva sitt liv efter hur folk skulle uppfatta en som gammal.
Så, Nej.. inga autografer för min del. Men möjligt ett citat som skulle stå för något speciellt, från filmen/boken.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Dt är sjukt :'o
Jag skulle nog inte tatuera in Robs namn/autograf. Däremot ngt twilightrelaterat, så som citat eller nåt. Skulle nog t.om hellre tatuera in Edward Cullen ;)

Hade varit helt okej att tatuera in det kanske.. bakom örat.
OM man verkligen avgudar Rob.
Jag älskar de här böckerna, filmen. Och förstår inte varför jag plötsligt skulle sluta med det?. Så jag skulle mer än gärna tatuera in något twilightrelaterat.
och som #40 sa, det är en fin påminnelse.

vadå besatt!!!
lite för mycket kanske.
men jag skulle faktiskt kunna tänka mej att tatuera in So the lion fell inlove with the lamb under nacken :)