Twilightprylar
Jag hittade en väldigt bra svensk sida med en hel del olika Twilightprylar, b.la härliga Twilight smycken =)
Länk till sidan här
Här har vi Rosalies halsband, som man b.la kan se i caféteriascenen:

Och här är Alices halsband, den kan man se när Bella är på besök hemma hos Cullens:

Gulligt eller vad?:

The forbidden fruit tastes the sweetest:

Med Vänliga Hälsningar
/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se
Halsbanden var läckra!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Alices halsband är verkligen jättefint! :) Har beställt ett bokmärke med Edward på härifrån ;)
Tänkt beställa lite grejjer därifrån när jag får pengar. :) Bla ett bokmärke, tycker de var väldigt snygga! :D
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
Själv har jag tänkt att beställa armbanden som du visade upp, har varit sugen på dom lääänge! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Jag undrar vad Rosalies och Alices halsband symboliserar =) Ett lejon och tre klövrar… hm…
Med Vänliga Hälsningar
#5 Det är ju The Cullen Crust, vilket alla medlemmar i familjen Cullen har. Jag har läst om vad det symboliserar någonstans, men kommer inte på vart…. 

#6 Kanske något för alla som tror på Cullenism ;)
Med Vänliga Hälsningar
Åh vad läckert Alices halsband var!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Alice halsband beställde jag för ett par veckor sen, men det va tyvärr slut i lager så jag väntar fortfarande på det, och lite andra saker, almanackan t.ex 
#10 Vad roligt!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#10 Du får fota dig själv så vi får se hur det ser ut i verkligheten =)
// Lisa, medarbetare på Twilight
#12 Skulle tippa på att det ser ut som på hon på bilden där uppe ;)

#12 Aha, trodde inte det var exakt det. Vet att det finns fler visioner av Alice halsband.

Vill ha! Bra tråd!

----------SPOILER--------------
Jag har hört det tisslas
om att Bella kommer få ett
CC.
#16 vart har du hört det? 

#17, eheh, jag vet inte. Jag har läst alla intervjuer, sett alla videoklipp och läst en hel drös med bloggar så jag har abslolut ingen aning! Hahaha, så går det. Men jag kan hojta till om jag hittar det igen. Tror att det mest är spekulationer från fans men det låter ju ganska troligt tycker jag. Hoppas iaf det!

Kan dock säga att jag har sett en liten berlock som man kan öppna med en bild på Edward och en på Bella, och det var på en säljsida. Utlänsk, säkert från USA.. Renesmee, ni vet. 
Det har jag också sett! :D Tror sidan fanns länkad på Twilightsweden.se någonstans… Det halsbandet var fint. :)
//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner
Vad är CC ?
Ja jag var där inne för någon dag sen och kika. Och hitta en hel del jag skulle vilja ha. Men jag ville ha Carlisles ring jue, och den fanns minsan inte. Gillar lite större ringar .. hum!
Fast Rosalies halsband kan jag mycke väl tänka mig.. och ett annat halsband som var riktigt snyggt, fast egentligen för att dela mellan ens kille och en själv förvisso, men de struntar ju jag i. De där-

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#22 Haha, kul att gå runt med ett halsband där det står "Och så ramlade lejonet", eller "Kär i lammet"!
Men ihop var de riktigt söta.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Hehe, och 5 sekunder senare såg jag nu att de fanns en liknande Carlisle ring. Så vill jag ha ännu en sak! pust! :P
armbanden tycker jag är så söta! :) ska beställa ett någon gång =)

#22 Riktigt snygga!
#23 Haha precis, de är därför man ska ha båda ;)
#26 Eller hur! :D