Twilight iFokus

Twilight

Etikettskådespelarna
Läst 865 ggr
Anken
0

Jackson Rathbone på TV

Eftersom jag inte vet om alla här inne är medlemmar på film.iFokus så skriver jag det här också, så ni inte missar!

Tänkte säga till lagom i tid så att ni hinner skriva ner i kalendern att nu på torsdag, den 4:e Juni så visas Criminal Minds kl 21:00 på Kanal 5. Då är Jackson Rathbone (Jasper Hale i Twilight) med och gästar serien.

Så missa inte det nu alla fans!

IMDb

Maja
0

Naaw, han är ju supersöt där! =) Har redan kikat på det.. ;)

Men tack för tipset! =)

Anna
0

Tackar för tipset!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

hhannaz
0

Det ska jag se, absolut!

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

twilight4ever
0

Det ska jag absolut se !

mbwj
0

Det ska jag inte missa! Tack för tipset! Skrattande

Anken
0

Jag såg precis avsnittet och jag tycker att han gjorde sin roll jättebra. Så var han ju galet snygg också, hehe.

LaSadie
0

Han gjorde det superduper =) Skoj att se honom i annat. Snygg är han också ja Kyss

Liss
0

Hehe, jaa han är duktig skådis. Men jag tycker han ser riktigt hemsk ut i sin mörka hårfärg och långt, stripigt neråt. Lite som en lodis :)

Han är något otroligt mycket snyggare i ljusare hår och att ha de uppåt som han har som Jasper :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

LaSadie
0

Jo iofs är han gör snygg som Jasper men gillade de bilder jag sett från IMDB på honom, he's hot! Och inte sådär superung (alltså 90-tals ungar) som alla andra skådisar är nu =P

Endroppeihavet
0

#8 He's still reeeeaaally cute though ;)

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Liss
0

#10 Hehe ofc he is ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Yaeko
0

Och han var väldigt söt som flicka på slutet ;)

twilight4ever
0

Spelade in det ska se det snart :P

MrsJasperHale
0

Haha, världens två snyggaste killar i min favoritserie, it probably couldn't get any better ^^ Jackson Rathbone + Matthew Gray Gubler + Criminal Minds = God must love me!