Jackson Rathbone på TV
Eftersom jag inte vet om alla här inne är medlemmar på film.iFokus så skriver jag det här också, så ni inte missar!
Tänkte säga till lagom i tid så att ni hinner skriva ner i kalendern att nu på torsdag, den 4:e Juni så visas Criminal Minds kl 21:00 på Kanal 5. Då är Jackson Rathbone (Jasper Hale i Twilight) med och gästar serien.
Så missa inte det nu alla fans!
Naaw, han är ju supersöt där! =) Har redan kikat på det.. ;)
Men tack för tipset! =)
Tackar för tipset!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Det ska jag se, absolut!
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything
Det ska jag absolut se !

Det ska jag inte missa! Tack för tipset! 

Jag såg precis avsnittet och jag tycker att han gjorde sin roll jättebra. Så var han ju galet snygg också, hehe.

Han gjorde det superduper =) Skoj att se honom i annat. Snygg är han också ja 
Hehe, jaa han är duktig skådis. Men jag tycker han ser riktigt hemsk ut i sin mörka hårfärg och långt, stripigt neråt. Lite som en lodis :)
Han är något otroligt mycket snyggare i ljusare hår och att ha de uppåt som han har som Jasper :)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jo iofs är han gör snygg som Jasper men gillade de bilder jag sett från IMDB på honom, he's hot! Och inte sådär superung (alltså 90-tals ungar) som alla andra skådisar är nu =P
#10 Hehe ofc he is ;D
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Och han var väldigt söt som flicka på slutet ;)
Spelade in det ska se det snart :P

Haha, världens två snyggaste killar i min favoritserie, it probably couldn't get any better ^^ Jackson Rathbone + Matthew Gray Gubler + Criminal Minds = God must love me!