Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 535 ggr
linhof
2009-06-05 19:37
0

fattar inte...

E jag helt trög på nåt vis??

jag fattar inte riktigt…. var jag än läser så snackas det (självklart) om Twilight och New Moon… men oxå om breaking Dawn…ska bli film… men Eclipse då?

Har jag missat nåt? kan inte hitta nån info nästan om eclipse… o det är liiite frustrerande..

O jag väntar o väntar o väntar ihjäl mej på att få se..ALLIHOPA!!!

kram från "tanten"

Anna
2009-06-05 20:01
0

Eclipse kommer också att bli film! Oroa dig inte :) Preliminärt releasedatum är 30 juni 2010 (obekräftat).

David Slade kommer regissera Eclipse.

Att man hör mycket om New Moon är ju ganska självklart då det börjar närma sig nu och allt fler nyheter läcker ut!
Att man hör mycket om Breaking Dawn beror antagligen på att det ganska nyligen bekräftades att det ska bli film även av den fjärde boken. Det har tidigare spekulerats runt detta, om det skulle bli en film eller inte - boken innehåller ju scener som kan bli riktigt svåra att filmatisera.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

linhof
2009-06-05 20:05
0

Va bra! att New Moon snackas om greppar jag ju..o även Breaking Dawn pga det som du skriver… men ja hör ju knappt nåt om Eclipse o då blir ja juh självklart lite orolig Skrattande

Tänk att gamla jag som tillhör tantligan skulle bli så fast i det här Flört

(o.t) Fast jag är juh mer 17 i sinnet nu än när jag var 17 på riktigt… då hade jag fullt upp me o bli vuxen o kunde inte uppskatta min ungdom. Nu e ja vuxen o skulle uppskatta att vara 17 igen…o bara få vara 17 Glad