Twilight iFokus

Twilight

Etikettböckerna
Läst 638 ggr
Yaeko
0

Ni är galna

Hej!

Jag är ganska ny här på Twilight.ifokus och har "bara" läst de två första böckerna (och sett filmen).

Men jag måste bara säga att ni är så grymt nördiga när det gäller Twilight! Det är nästan skrämmande! Men inte på ett dåligt sätt, jag känner själv att jag kan vara helt fast vid något. Hade en Harry potter- och Sagan om ringen-period men det var inget jämfört med detta!

Känns lite tråkigt att jag inte kan läsa alla trådar eftersom det kan finnas spoilers från de böcker jag inte har läst. Måste skynda mig lite… Flört

I alla fall, det känns så kul att det finns andra som också kan vara helt knäppa när det bara är en bok (som andra säger). Ni får mig att längta ännu mer till nästa bok! Och det är skönt att få läsa lite om andras tankar om Twilight, min pojkvän börjar bli lite less på mig Skäms Flört

Anna
0

Twilighters är de mest galna, trogna och besatta fansen i världen tror jag Flört

Kul att du hittat hit!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

hhannaz
0

Håller med #1! Glad

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

[belewiien]
0

Välkommen!

Vi är lite nördiga ja men tro mig det finns värre, i USA till exempel Flört

Yaeko
0

#3 Jag vill nästan inte veta… Vissa är lite för extrema :S

twilight4ever
0

#1 Håller md

Livzson
0

Welcome to the dark side ;)

// Lisa, medarbetare på Twilight

Anna
0

We have cookies! Skrattande

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LaSadie
0

# 1 Du har glömt trekkers…. Vi (säger vi eftersom jag är en trekker fan men inte tok trekker som klär ut mig) påstår jag är galnare :D

typagnes
0

Ja, jag lovar att du kommer bli lika besatt som vi är när du är klar med böckerna.

Endroppeihavet
0

#0 Welcome… to the dark side…

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Yaeko
0

#9 Ohja, det tror jag också ^^

Är det bara jag som får mitt humör påverat av böckerna?? Typ om det har hänt något tråkigt - då mår jag också dåligt. Alltså att humöret ändras hur det går i boken x) Helt sjukt egentligen, och ganska jobbigt. Så det är bäst att läsa till ett ställe då något bra har hänt så man kan lägga undan boken och må bra :)