Twilight iFokus

Twilight

Etikettallmänt
Läst 705 ggr
MrsCullen
0

Veckans Frågor!

På min blogg har vi veckans frågor! Tänkte ställa dom här så får jag se va ni tycker!

Annars finns dom på www.TheFanpire.blogg.se, Kategorier, Veckans Fråga.

1. Om du fick välja att spela en roll i Volturi, vem skulle det var då och vrf?
.Aro
.Caius
.Marcus
.Alec
.Chelsea
.Demetri
.Felix
.Heidi
.Jane

2.Vilken scen i New Moon ser du mest fram emot att se?

(OBS! Tänk på att det kommer att vara spoilers i tråden)

Hoppas ni svarar <3

hhannaz
0

Jag har väldigt svårt att välja vem jag skulle vilja spela… Vill egentligen inte spela någon av dom! Skrattande

SPOILERS!

Den scenen jag ser mest fram emot är nog volturi-scenerna och scenen när Jasper attackerar Bella… Och kanske när man ser människorna förvandlas till varulvar! Skrattande

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Denna kommentar har tagits bort.
[belewiien]
0

Jane of course! Har alltid velat spela lite ond… Haha! Om jag hade en sån förmåga som hon har hade det varit ännu roligare.Guld i mun

Livzson
0

Skulle nog också vilja spela Jane.. det finns inte så mycket att välja på när man är tjej. Om jag vore kille skulle jag dock gärna vilja spela Demetri, väldigt intressant karaktär!

Jag ser framemot Volturi väldigt mycket i New Moon.

// Lisa, medarbetare på Twilight

Anna
0

Jane vill jag spela! Måste vara en skitcool, lagom stor roll.

Ser fram emot scenen där Edward lämnar Bella, hela Volturidelen samt när de återförenas i slutet.

Ska bli spännande att se hur de kommer visa Edward när Bella hör hans röst också.. Kommer nog bli snyggt!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[belewiien]
0

Ja, hoppas de lyckas med scenen när Edward lämnar Bella och gör den lika känslosam som i boken! Är dock lite skeptisk till hur de ska lösa hennes drömmar om Edward på ett verkligt sätt… Men det fixar de nog förhoppningsvis!

emwa
0

1. Jane!

2. Vilken scen i New Moon ser du mest fram emot att se? När hon blir lämnad.

MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

mbwj
0

Håller med #1 Helt och Hållet Skrattande

Kimmie
0

De får väl bli Jane :)

Jag är jättespänd för att se scenen när hon blir lämnad och när hon hör hans röst, hoppas de gör det snyggt!

Emelie-G
0

Heidi, hade vart kul att se hur snygg de kan göra en med makeup etc ;)

hjollan
0

det blir nog Jane.

jag ser nog mest fram till när Edward är tillbaka och för över tyga bella att han är där hos henne.

MrsCullen
0

I slutet av veckan kommer vi lägga upp svaren på bloggen!

Ni som inte vill att vi ska lägga upp era svar,säg till då!

Ni som vill,skriv om ni har en blogg eller nåt som ni vill att vi ska tipsa om :)

Kram

hjollan
0

#12 jag vill inte

MrsCullen
0

#13 Okej :)

twilight4ever
0

Jane

När hon blir lämnad (fast jag kommer att gråta floder) eller när Laurent kommer eller kanske Voultouri (stavning).

[Caaassie]
0

1. Jane, för jag tycker hon är lite cool. :)
2. När edward lämnar bella. Jag föreställer mig att det ser ut på ett sätt så det kommer bli kul att se hur de gör den scenen.

Liss
0

1. I just Volturi - Jane. Hon är väldigt spännande. Och är man tjej finns de inte mycket mer att välja på :)

2. Jag ser nog egentligen fram imot allting som en helhet. Hela filmen kommer vara jätte spännande. Men små delar som jag är mer spänd över är ju framför allt; Bellas födelsedag, Edward lämnar Bella, Bella hör Edwards röst, Varulvarna, Alice kommer tillbaka, Bellas och Edwards återförening och Volturi.

Ja ni ser, i princip hela filmen. Och de där med Edwards röst kommer nog bli spännande. Eftersom dem sagt att RobPatts är med i filmen mer än i boken så borde dem göra något speciellt med det.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Endroppeihavet
0

1. Jag skulle nog vilja vara Aro eller Alec (Jag låter mig inte begränsas av fjantiga genusperspektiv!) Jag gillar verkligen stillheten och betänkligheten hos Aro och jag är en väldigt nyfiken person så att få gå in i personers psyken vore ju asballt! Alec är mitt andraval just för att han är uttalat ond, men hans kraft smyger sig på istället för direktattack, vilket jag gillar skarpt!

2. Jag ser fram emot återförenelsescenen mellan Edward och Bella.. Jag kommer ha mer än en tår i ögat vid det tillfället! Volturiscenen är given. En massa action och flera nya spännande karaktärer. Sen vill jag verkligen se när Bella får se Jacob som varulv för första gången och hela vargflocken!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.