OT: Sommarjobb
Undrade bara om det är så att några här inne ska jobba under sommaren [sommarjobba]! I såntfall vart/med vad? 

Själv ska jag sälja jordgubbar i Tyresö v. 28 och v. 31 men annars ska jag bara slappa och vara ledig! 
Nej inget sommarjobb i år förutom de pengar jag tjänar på min fotografering.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Har fått sommarjobb på Slottskogsvallen, en idrottsplats. Har dock ingen aning om vad jag ska göra, kratta längdhoppsgropar? :p

Jobbar kommunalt och på ett hunddagis.
// Lisa, medarbetare på Twilight

Tror inte det men ja vill ha ett sommarjobb :D
#2 hur tjänar du pengar på din fotografering ?

Jag vet inte riktigt, jag tror inte att det räknas som sommarjobb för mig? Jag tar studenten imorgon så det blir väl arbetslös eller arbetssökande för min del, har redan haft mitt sista sommalov..sorgligt 
Jag hade planerat att sommarjobba med min syrra. Men hon verkar tycka att det är för dåligt betalt… Så vi får se hur det blir. 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

#7 kanske bättre lite betalt än inget ? :) Fast det beror på om jobbet är jobbigt eller inte :P
#5 Jag säljer mycket bilder.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Ja, jag ska jobba, fast det är inte sommarjobb. Jag jobbar redan extra på en inrednings- och möbelaffär i stan, och nu när de heltidsanställda går på semester så blir det mer tider åt mig! =)

jag vill sommarjobba men alla har tackat nej :/
#11, sådär är det ju tyvärr och det gäller att vara ute i väldigt god tid. Hoppas du lyckas få tag i något jobb till slut!
Jag jobbar på café året om i princip varje helg så det blir ingen skillnad förutom semester i slutet av sommaren. :)
#8 Ja precis! Bättre lite pengar än inget alls! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything