Med ett sinne för detaljer
Tänkte ni på att i slutet av Twilightfilmen hade inte Bella något ärr på handleden, trots att James bitit henne där?
New Moon-regissören verkar dock tänka mer på detaljerna än Hardwicke, då Bellas ärr nu är på plats inför New Moon.

Finns det några andra detaljer de missade i Twilight eller som vi hoppas är med i New Moon?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag älskar detaljer!
// Lisa, medarbetare på Twilight

#1 Me tooo! 
Det är ju detaljerna som gör filmen i slutändan, så jag är glad att Weitz verkar lägga mycket tid på detaljerna :)
Riktigt bra att han lägger till de små detaljerna! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

Superbra!
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
Ja det var faktiskt riktigt bra av honom!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Härligt med nogrannhet, själv känner jag att jag inte riktigt kommer ihåg så många detaljer från böckerna. Har läst varje bok endast en gång. Kanske borde fräscha upp minnet och läsa dem en gång till? :)
Och jag som var säker på att det var i handen hon blev biten? Inte på handleden.
Hanna
Men nej!
Om ni tittar på #0 så är det på samma sida som tummen är på, och om ni tittar på #9 så är det på samma sida som lillfingret sitter på.. Irriterande! :P
#10 Det har du faktiskt rätt i, men det stör inte mig då det inte är något jag själv hade kommit underfund med ;) Sålänge ärret är på plats är jag nöjd, haha!
Hihi, nej, egentligen är det bara en liten grej, men ändå.. ;) Om jag känner mig själv nu så kommer jag inte att kunna släppa det! 
#12 Haha, det är riskabelt att leta föööööör mycket detaljer! ;) Då kan man aldrig släppa dem!
#10 Slarvigt tycker jag, ska man sätta dit ärret så kan man väl göra det ordentligt 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Oj vilka extrema detaljer ni lägger märke till! Jag måste vara blind haha 
#9 - I boken är det helt klart handen :P
"Med en sista kraftansträngning höjde jag instinktivt handen för att skydda ansiktet."
"Det gör ont i handen", försökte jag få fram.
"Min hand brinner!"
"…jag kände hans kalla, starka fingrar gripa tag i min brinnande hand."
Hanna
#16 Fast att det brinner i handen är väl inte så konstigt om hon blir biten i handleden? ;) Blodet vandrar genom handleden upp i handen - dvs blodet innehållande James gift når handen på bara någon halv sekund. Hon skriker "My hand is burning!" i filmen också.
#17 - Äsch då ;) Jag tänker fortsätta föreställa mig att det är i handen hon blivit biten *s*
Hanna

jag har alltid tänkt på att hon blir biten i handleden.. men det beror nog bara på att jag såg filmen före jag läste boken ^^
Håller med om att jag föreställer mig handen i boken. Men de gör inte så mycket, de är ju vid handen :P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆