Tatueringar
I någon annan tråd var det en bild på ett fan som hade tatuerat in en av skådespelarnas autograf och de flesta som kommenterade tråden skulle inte vilja ha en intatuerad autograf, men skulle ni kunna tatuera in ett citat från Twilight?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
I framtiden, om något citat verkligen går rakt in i hjärtat och fortfarande sitter kvar då, skulle jag kunna tänka mig det. Diskret, i nacken eller något.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag skulle vilja tatuera in "So the lion fell in love with the lamb" i nacken eller på handleden :)
www.frihetenskaniner.se
När jag fyllt arton hade jag tänkt tatuera in ett citat långt upp på högra sidan av ryggen/baksidan av axeln. Jag kan inte välja mellan två stycken: "If I could dream at all, it would be about you." eller "Look after my heart, I've left it with you"… Men det är långt kvar tills jag är arton så jag har lååång tid att tänka! 
Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

#3 Tänkte också på "If I could dream at all, it would be about you", jättefint.
Det har bara gått 9 minuter sedan jag kom på att jag vill tatuera in "So the lion fell in love with the lamb" men ju mer jag tänker på det, desto mer vill jag tatuera in det! 3 år kvar tills jag fyller 18, vi får väl se hur det blir ;)
www.frihetenskaniner.se
Haha denna skulle ju vara bäst:
"Jacob, take the baby!
Throw it out the window!"
;D
Nej men jag skulle kunna tänka mig att tatuera in ett citat. Typ på skuldran eller vristen :)
Ingen aning om vilket därimot ;D
Emma
#5 Jaaa! Beskriver min humor perfekt!
Tänk er på skuldran eller något…
- Take the baby!
- Throw it out the window.
Haha jag skrattar bara jag tänker på det…

Det är många som hellre vill ha ett citat än en atugraf och någon skrev att en autograf betyder inte så mycket ? Men jag tycker att en autograf betyder mer än ett citat som bara någon hittat på liksom det är ju väldigt speciellt att få en autograf från sin idol :)
#7 Vardagen är uppbyggd av citat, hittar man ett citat som betyder något så betyder det förhoppningsvis något hela livet :)

#8 Håller med :)
www.frihetenskaniner.se

Jag ska tatuera in något citat på nacken när jag blir äldre. Dock vet jag inte vad det ska bli citat ännu.. 
// Lisa, medarbetare på Twilight
So the lion fell inlove with the lamb skulle jag helt klart tatuera in om jag var äldre.. Någon gång i fritiden kanske..

Jag är ju redan 18år så jag får ju tatuera mig om jag vill, men det är inget citat som jag har funderat på direkt. Men jag har andra saker som jag har tänkt tatuera in sen.
Visst skulle jag kunna tatuera in ett citat, om det är ett citat som jag verkligen gillar och som verkligen betyder något för mig. :)
Däremot en autograf skulle jag aldrig tatuera in.
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

varför inte "Here comes the human" i svanken med sirliga bokstäver?
*flinar* nä skämt å sido tjejer… tänk er riktigt noga för… en tatuering tar man inte bort. Den sitter där…för livet! när ni väljer en…fundera på om det är något ni skulle vilja se på er själva när ni bor på ålderdomshemmet… kan ni det. Tja, då är det nog rätt tatuering… om inte, fundera lite till 
#14 Håller med!

Fast en tatuering påminner om en speciell tid i livet, den kan man se på och som många säger, man kommer ihåg just den dagen och anledningen till att man gjorde sin tatuering och vad den betydde just då. Det visar ju att man levt livet bara, no regrets.

#16 mmmm….men 20 år senare så är den tiden kanske inte just så man vill minnas den?
Det är ju en av anledningarna att folk gör coverups och lägger ner ohyggliga summor med pengar på laserbehandlingar för att dölja det de inte tänkte igenom ordentligt när de var unga…
Inte för o va värsta moralkärringen…jag är själv gaddad… och piercad… men hade jag tänkt liite till när jag var 17… så hade jag sluppit min fula coverup idag… önskar verkligen att jag inte hade tatuerat mej där…eller med det motivet…
Men då verkade det vara en bra ide och jag tyckte att det var okej… det var ju en tid av mitt liv som jag kunde se tillbaka på med glädje…
Jomenvisst! nä…. skäms mer än jag skulle vilja erkänna… men den e där o ja gör det bästa av den…. o den påminner mej…om hur blåögd, lättlurad, barnslig och hypernaiv jag var… inget annat.
Och jag ångrar INGET jag gjort i mitt liv…jag har levt rövare och haft skitkul… det enda jag ångrar är: inte att jag tatuerade mej utan att jag gjorde det motivet på den platsen
Därför säger jag : TÄNK EFTER FÖRE 
Ur serien… nja. Däremot dikten vald till inledningen till Eclipse.